Tolószékes nagyapám
Szöveges ítélet
Kényszer hatására egy 99-es Honda Civicből ültem át ebbe az autóba. Hiba volt. Most már értem miért drágább a civic. Nézzük. Kívülről az autó egyszerűen unalmas. Kocka forma, se nem dinamikus, se semmilyen. Nagypapás. Leginkább. A gyári virsli gumikon kanyarokban úgy imbolyog, hogy néha halálfélelmem van. Amikor előszőr felemelték a szervízben, nem akartam elhinni, hogy a két hátsó kerék közti összekötő gyárilag került oda.. Az olajteknő nagyon kilóg a kocsiból, ráadásul nagyon elöl van, könnyű odaverni padkához, fekvőrendőrhöz. A hátsó ülés hiába ledönthető, mert mögötte fém van, tehát nagyobb tárgyak szállítása kizárt. Az utastér megfelelő nagyságú, hátul is kényelmesen el lehet férni. A műszerfal áttekinthető, bár az ismerősöm 92-es Sunnyjában ugyanez van. A kezelő gombok elnagyoltak, és szintén benne vannak a 92-es sunnyban. Ráadásul kivilágítva sincsenek. A váltókar útja hosszú, és ez gyakori váltásnál nagyon zavaró. A városban dugóban az embernek olyan érzése van mintha kajakedzésen lenne. A fogyasztása jó, de teljesítmény nincs. Dinamikus előzések kizárva. Ezenkívül van az autóban egy csomó idegesítő apróság, ami csak annak tűnik fel, akinek már volt egy pár autója.
Az autó egyébként hozza a japán megbízhatóságot, az alap dolgokon nem kell rá nagyon költeni. Az alkatrész olcsó, és ha valakinek van jó szerelő ismerőse, akkor fillérekből fönt tartható. Ráadásul elég olcsón kapható, úgyhogy ha valakinek szüksége van egy tényleg nagy autóra, ami elviszi bárhova, bármikor, akkor jó döntés.
Hibalista
- Első trapéz szilentek (2 x 2800.- /db )
Ide hordtam szervizbe
Ismerős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Civic | Következő autója? | Bmw 540 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
