A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (1995-2000)

Almera 1.4 GX 4 ajtós 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Precíz japán dolgozó

Szöveges ítélet

Ameddig meg nem vettem, észre sem vettem, hogy futnak ilyen autók az utcán. Azóta megtetszett, számomra a 4 ajtós már-már sportosan elegánsnak tűnik. Ezt az érzést erősíti az ülési pozíció is, ami főleg a mai egyterűs divathoz képest alacsony. Ez nekem amúgy nagyon bejön. Persze miután sikerült beülnöm, (mert az nem egyszerű) az amúgy kényelmes vezetőülésbe, ami mindazonáltal nem állítható elég hátra (186 centi magas vagyok). Bent, spártai egyszerűség, keménység és szürkeség fogad, viszont minden halálprecízen működik. Nem zörög, nem recseg, nem lötyög és nem ragad be semmi. A váltó összevethető a Mazda6-oséval, a motor működése és hangja szintúgy; japánosan pörgős, szép hangja van. Feelingre az egész úgy megy mint egy Schaffhausen.
A futómű jóindulatú, inkább feszes mint komfortos, a hátsó merev híd miatt rossz úton, főleg kanyarban hajlamos elpattogni. Én úgy tapasztalom, hogy határhelyzetben először az orrát tolja ki, de nagyon hamar át tud váltani túlkormányozottságra, és hajlamos időnként hülye billegésekre is.
A motor, mint írtam, jó, csak ehhez a kasztnihoz, nyomatékszegény; ha az ember 1 utasnál többet visz, már simán van idő gyorsítás közben megőszülni. Egy személlyel, a fordulatszámot 3000 felett tartva azért nem olyan rossz a helyzet, bár ezt nem könnyíti meg a hosszú váltóáttételezés. Viszont 3000-től 5500-6000-ig a teljesítmény folyamatosan emelkedik, a motor szívesen pörög.
Összességében nagyon elégedett vagyok az autómmal, és mindazok szintén elégedettek lesznek vele akik egy kocsinál a tökéletes működést elébe helyezik a csilli-villi extráknál. Még légkondi is van benne. Kompromisszumot igazából csak a teljesítmény miatt kell kötni, bár hadd tegyem hozzá, hogy a 12,5 sec-es gyorsulást 0-100-ra hozza. Ez azért nem rossz, csak ügyesen kell bánni a fordulatszámmal.
Én nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, kár hogy manapság ilyen autókat már nem gyártanak. Amíg lehet megtartom.

Hibalista

- Semmi lényeges.
- Kopó alkatrészek: Fékek gyorsan kopnak. (Vagy sokat fékezek)
- 80 000-nél a lengéscsillapítók cseréje japánosan drága volt.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 57000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? felicia Következő autója? Mazda 6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 1995

További ítéletek (140 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)