A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (1995-2000)

Almera 1,4 sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható, megbízható, nem túl fürge, nem túl fürge

Szöveges ítélet

Rendes kis darab, bár nem egy villám. Előtte egy 90LE-s 850 kg-os Seatom volt. Ezt 85LE, 1150 kg. Így talán érthető a hiányérzetem. 1-2 emberrel még elmegy, de 4 esetleg 5! azt ne erőltessük rá erre a drágára, de legalább is ne nagyon előzzünk. Kényelmes, tágas, kb. jó csomagtartóval (4-en 1 hét Balcsi már láb közé pakolós volt). A magyar sufni-tuning ablakemelővel 3-szor szívott a szerelő, mire jó lett. Egy kis bovden, egy kis relé. A srác nagyon készséges és olcsó volt, ám az "univerzális" szarral ő sem tudott nagyot alakítani. Hasonló sufni benne a kihangosító, a rádió meg a riasztó. Ezekkel még semmi bajom nem volt (mondjuk a kihangosítót tartókar híjján nem használom - előző tulaj lenyúlta), de hallatszik, hogy a műszerfal és az ajtó meg lett bontva - zireg-zörög ha úgy tartja kedve. Ami japán benne, az tökéletes. A szervízkönyve szerint kb 2 évesen behalt az inmobiliser, azóta (5 éve) semmi baj vele. Én egy jobb hátsó csapágyat cseréltettem benne. Hát igen, nem kellett volna full gáz hátramenetnél megkínálni a jobb hátsót egy járdapadkával. Akutan csak a könnyűfém bánta (-> görgőzés), viszont 1 000 km-el később krónikusan kopogásba fogott a csapágy. Na persze hogy úton Pécsről Debrecenbe. Szeged előtt kat-kat a városban már KATT-KATT. Mint kiderült, csapágy külön nincs, csak az agyba préselve kb 40-50 e Ft. Vagy sufni -> régi csapágy agyból kiver, utángyártott agyba bever 15 e Ft. Ez történt, így sejtem, hogy nem lesz tartós. Bár azóta már bele tettem maj´ 10e km-t. A hátsó híd miatt nem szereti a keresztirányú útbordákat, de Japánban ugye autókat meg utakat építenek.
Előnyeinek se szeri se száma. Könnyű a váltó, pedálok, kormány. Nem egy Corolla, de a hasonló kategóriás német meg olasz szarok a nyomába sem érnek. Kitűnő fogyasztás: országúton 100 km/h körül 6!, pályán 140-150-nél 7!, városban 7-8 évszaktól meg pedálkezeléstől függően. A motor porzik, a szivárgás, csöpögés ismeterlen fogalom. Jól fogja az utat (mondjuk 195/55 R15-tel :) de a gyári is megjárja. Az ülések kényelmesek, a gombok, kapcsolók kézre állnak.
Kár hogy az új szériába már berakták a hulladék Renault elektronikát + 1-2 dolgot. Biztos azt vennék, ha az is japán lenne, de így... sajálom a dolgot, jó kocsi VOLT az Almera.

Hibalista

- Sufni tuning ablakemelő, jobb hátsó csapágy

Ide hordtam szervizbe

Nissan South-Car, Pécs

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Ablakemelős mester
Szegedi csapágyas mester

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Ibiza 1.5i Következő autója? 2000-2002 Audi A4 v. Toyota Corolla
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 1995

További ítéletek (140 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)