Megbízható fapados, a maga korában elegáns volt
Szöveges ítélet
Imádtam! Kényelmes volt, igénytelen, megbízható. Négy ember a csomagjaival kényelmesen elüldögélt benne akár ezer kilométert is.
Tekintve, hogy a Fitt felszereltséghez volt szerencsém (hiába nálunk az ár ebben az id?ben els?dleges volt a felszereltséggel szemben (1997)), ebb?l kihagyták a szervókormányt, a kondit, az elektromos ablakokat, valamint a légzsákokat is. Viszont voltak benne elektromosan állítható tükrök (király!!!!).
A motor egész nyomatékosra sikerült a maga ~82 lóerejével. Szóval meglep?en jól ment.
A fékek tervezésénél szerintem max. 2 emberre (meg persze az autó tömegére gondolhattak). Ha nagyobb terhelést kaptak, akkor er?sen gondolkodtak, hogy lassítsák-e a járm?vet.
Japán barátaink a ködös Albionban rakatták össze, ezért angol szokás szerint a kormány nagyra és vékonyra sikerült. A parkolóhelyre beállás „kockaladás feelinget” eredményezett (ne felejtsük el: semmi szervó!).
A futóm?vet az el?z? tulaj nagyon megütötte. Sajnos tökéletesen soha nem sikerült beállíttatni. Ezért 120-130 körül érezhet? rángatást okozott.
Valami állandó elektromos hiba is kísértett, a küls? és bels? izzók páros kiégése (randomszer?en elöl, hátul, utastérben).
Különösen tetszett a váltókar magas elhelyezése (mintha kardánalagút húzódna középen). Az ülések kényelmesek, bár anyaguk nálam nem bírta a megterhelést és kifeslett. El sem akarom képzelni az üléscsere árát, ha esetleg egy oldallégzsák is lett volna benne.
Az alkatrészárak japánosan er?sek, de a megbízhatóság kárpótol ezért.
Amennyiben járt volna hozzá legalább szervó, akkor eszembe sem jutott volna eladni, mivel legalább még 60-70 ezer kilométert elmehettem volna vele kényelmesen és legf?bbképpen olcsón. Többek között azért is, mert az értéktartása egészen botrányos.
A hibák ellenére a legnagyobb eredménye mégis az, hogy sikerült japán autó pártivá tennie.
Hibalista
- szilentek, elektromos problémák (világítás)
Ide hordtam szervizbe
Víg Zoli, a Gyáli út mellett
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 107000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 106 XND | Következő autója? | Citroen Xsara |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
