Lomha szerető
Szöveges ítélet
A család első újonnan vett autója volt. Megvétel után rögtön elvitt minket portugáliába meg vissza (7000 km) szó nélkül, autópályán telipakolva, 4 emberrel masszív 180...azthiszem 1,4es motortól ez nem rossz...
Tulajdonképpen ez a gép arra jó, hogy szépen komótosan felvegyünk vele egy tempót, gyakorlatilag mindegy milyet és azt többezer kilóméteren keresztül tartsuk. Kivétel ez alól amikor megy a légkondi és hegynek fel megyünk...nos Horvátországból hazafele, sok cuccal, 4 emberrel, nagy melegben légkondival az emelkedőkön rendszeresen nagyon vissza kell váltani, és a 4 utasnak testükkel ütemre lendületet adni a drágának, hogy felköhögje magát....:):):)
Senkinek nem szabad ettől az autótól hirtelen gyorsulásokat, nagy visszaváltós megugrásokat, gumifüstölgetős startokat várni, ez nem arra való. Elismerem, hogy idegesítő egy kamion mögött menni több kilóméteren át csak azért, mert nincs elég hely a felgyorsulásunkra és előzésünkre...dehát ez van. Ezt az autót a türelmes embereknek gyártották.
Cserébe viszont egy olyan kocsit mondhatunk magunkénak, aminek az életben soha semmi baja nincsen, ez nem sípol, nem zörög, nem rezeg, nem haldoklik, ez elindul -30ban, +40ben, akárhol. Tulajdonképpen a kötelező szervizeken kívül nem látott még a kicsike szerelőaknát.:)
Pedig gyűrjük rendesen, minden évben Horvátország, szerpentinek, országkeresztülszelések, szóval alkalma lehetne rá.
A csomagtartó méretével ebben a kategóriában nem lenne baj, de sajnos a szája kicsi, és a zsanérok nagyon benyúlnak, ennek következtében lecsukásnál minden létezőt összetörnek, ami az útjukba kerül. Okosan kell pakolni.:)
A műszerfal meg egyébként úgy az egész belső tér semmi nagy esztétikumra nem törekszik, minden megvan, mindennek logikus helye van, nincs túlelektronizálva, igaz nem túl szép...de átlátható és egyszerű.
Összességében nem bántuk meg, hogy a Nissan mellett döntöttünk, de most azthiszem egy kategóriával feljebb lépünk. Azért nem Nissan a következő, mert az új Primera szerintem ormótlanmód ronda, más nagyobb kategóriás pedig nincs...kár a Maximáért tisztelt Nissanék.
A Mazda nagyon bejön, kíváncsi leszek az 1,4 után egy 2.0-re, de reméljük nem csalódunk.
EZT AZ ALMERAT MINDENKINEK AJÁNLOM, AKINEK NEM KELL FELTÜNŐ ÉS NAGY AUTÓ, MEG HIPER-SUPER MOTORTELJESÍTMÉNY, VISZONT FONTOS A MEGBÍZHATÓSÁG.
Hibalista
- Egy időben a fordulatszáma alapjáraton nagyon ingadozott, elvittem a szerelőhöz, valamit 10 perc alatt kicserélt, beállított, és már kész is. 3000 ft....
- ezenkívül csak kötelező.
Ide hordtam szervizbe
Nissan Elit Group Kecskemét
6000 Kecskemét, Jász utca
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 217500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | Mazda 6, 2.0 TDI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
