Japán vaddisznó szolid köntösben...
Szöveges ítélet
Az igazsag az, hogy nagy mazlim volt ezzel az autoval. Szuk 1-1,1 milliom volt autora, de egy Corollat akartam venni (abbol a ritka hosszuhatu 5 ajtos XLI tipusbol), mert hosszu tavra terveztem.
Vegul meglattam egy hirdetesben ezt a kocsit, elmentem megnezni ill. megnezetni szerelovel, es kemeny 980ezerert rogton meg is vettem.
Azota egyfolytaban nyuzom szegenyt, nem vagyok egy konnyulabu sofor. Ennek ellenere a motor tokeletesen muzsikal, es a kisse fapados (de az ajtokarpitokat leszamitva nem ronda!!) belso terrel is elegedett vagyok. A futomu kemeny es zorgos, de jol fogja az autot, ennek koszonhetoen gyors kanyarokban nem nagyon van ellenfele (dacara a gyarilag 175/70R13-as gumiknak).
Fogyasztasa erdekes, varosi dugozassal is 7,5-8l kozott alakul, es orszaguton se megy nagyon 7l ala.
Autopalyan 160-180-as tempoval Bp.-Praga-Bp. 7,6-os atlaggal egy nap alatt kenyelmesen megvolt, 130-as tempoval Bp.-Becs-Bp. 7,4.
Amikor megvettem sportkipuff es ultetorugok voltak alatta, ebbol a sportkipuffot es a ket hatso rugot csereltettem, mert mindenhol leert az alja. Raadasul 6cm-el leultetni egy autot gyari gatlokkal egyszeruen bun!
Szoval nagyon jo kis auto, ami 100-110 felett mar eleg hangos, alatta meg eleg zorgos a budapesti utakon, de ennek ellenere nagyon eltalalt darab.
Nem a legszebb, de azert jol nez ki. Nem a leggyorsabb, de barmikor elvisz a-bol b-be, es nem hagy ott akkor sem, ha veres a torka. Ennel tobb nem kell...
Amit a japanok nagyon eltalaltak, az a szervo es a sebvalto. Beulni ez utan egy nemet vagy francia autoba egyszeruen szivas.
A sebvalto rudjabol bo 4centit erdemes levagni, sokat dob rajta.
Szoval szeretem, bar nem egy feltuno csajozos luxusgep.
3000 felett kezd el szepen huzni, de igazan jol 4000-6000 kozott megy. Palyan hianyzik egy 6-ik fokozat, ugy tuti meguszhato lenne 6literrel barmilyen ut...
Hibalista
- Inditomotor (felujitasa 1 ev garival, ki-beszerelessel 25000Ft)
- Jobb elso lampasaru csereje (bontobol ingyen kapva sajat magam szereltem meg 0Ft)
- Futomotor-ellenallas (2-3ezer)
- 140kkm-nel elso fektarcsak csereje (gyari alkatresszel 30000Ft.)
- Olajcserek (15ezrenkent 10000Ft.)
- semmi egyeb...
Ide hordtam szervizbe
Szalai es Fia (Csillaghegy, III.ker.)
Megbizhato, jol dolgoznak es ami fontos, hogy nincs olyan erzesem soha, hogy lehuznanak.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Nissan Summit
Draga, es nem is korrektek.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Toyota Avensis - amint lesz vmilyen diesel-hibrid kiadasa :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
