A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (1995-2000)

Almera 1.4 GX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bárányb?rben

Szöveges ítélet

Japánban összeszerelt, 4 ajtós sedan, a modellfrissítés utáni változat. Én nem mondanám unalmas autónak már ránézésre sem, hát még egy kör után.

Karosszériája tágas (4.5m), magam mögött (190cm) passzentosan, de elfértem, a hátsó ülések kialakítása miatt inkább 4 személynek kényelmes. Csomagtere nagy (440l), viszont a belógó zsanéroknak köszönhet?en okosan kell pakolni bele. A formája nekünk tetszett (ezért is vettük meg) visszafogottan elegáns sedan, szép részlet-megoldásokkal (lámpák,sárvéd?k), jól mutatott zöld színben (tartós metálfényezés, rozsda nem fenyeget), és hétévesen is piacképes volt a formája. 98ban belerámoltak a japánok 4 légzsákot, hálisten egy karcolás nem volt rajta 7 év alatt, de jó tudat volt úgy beleülni, hogy valószín?leg egyben szállunk ki bel?le. Felszereltsége ezen kívül tartalmazott még szervot és elektromos tükröket, más kényelmi extrának nyoma se volt gyárilag, talán ennek volt köszönhet? a kedvez? vételár. Belül a kétszín?, felül puha borítású m?szerfal, és a tökéletes ergonómia fogadott, egyedül az els? ülés volt kicsit kemény.

A motor-kuplung-váltó trió tanári (kiindulva az 1400 köbcentib?l, amin astrában-golfban néha kifog egy szembeszél) A motor 3500as fordulatig nem evett, felette meg élvezhet?en ment, szemét módon könnyen pörgött fel, bár inkább a 87 lóer?re támaszkodott, mint a 118NM-re. A forgalom 70-75%-a így is leléphet? vele. A kuplung vajpuha volt, városban automata után talán a legjobb, a váltó meg talán egy leheletnyit hosszú karon, de atombiztos. Hideg váltóolajnál mondjuk egy dupla kuplung jót tett a rükinek. Autópályán a 150et szerette, de egy 180-190es menet alatt az M5-ön (nem volt padlón) sem evett 9nél többet. Hosszú az 5. Vidéken falvakban és 90-100nál 6! körül evett, üresen is 1100 kilóval. Persze Castrol 5W-40 és OMV 98 is segít abban, hogy közel gyári értékek legyenek a motornál 160k-nál, a szervíz szerint 350-400ig mennek ezek a motorok nagyobb beavatkozás nélkül.

A futóm? elöl mcpherson, hátul scott-russelnek becézett merev tengely, keresztbordákon felüt, de állatkodni tökéletes, pontosan jelzi, mikor vegyél vissza, jó úton meg veszélyesen komoly (Árpád-hídról le a szentendreire a felüljárón 110 a bels? sávban maradva), még a gyári 185/65R14gyel is. Továbbá minden alkatrész gyári 160.000km-nél, pesti utakon is elpusztíthatatlan. A kormány ütközést?l-ütközésig 2.6-ot forog, a közvetlennek tartott Alfáké 2.75-öt... és két ujjal lehetett tekerni. Egyedül a fékek nem n?ttek fel a futó-kormánym?höz, polgári használatra b?ven jók, de állatkodni kevés a dob hátul.

Egyszóval imádtam. Egy jó ajánlatot kihasználva elkelt, mert a sok futott kilóméter ha a kocsira nem is, az értékére megtette negatív hatását, kés?bb nehéz lett volna eladni. Egy Almera II lett az örökös (édesanyám használja, inkább kényelem orientált, szerintem korrekt autó) én egy hónap elteltével pedig megvettem egy 98as ... Almera I 1.6 slx-et, szintén sedan. Ez utóbbi alulról is húz, jól felszerelt (2bag,ABS,4tárcsa,4el.ablak,klíma,stb.), nagyon harapnak a fékek, egyedül a rövidebb ötödiket nehéz megszokni benne. Meg hogy megnézik (ennek oka titkos) :). Elromolni az eddigi közös 2000km alatt persze még nem romlott el semmi, fogyasztást viszont tudok: 7.1 az átlag, klímával... Ezt majd két év múlva szeretném lecserélni egy utolsó évjáratú, 2000res, 2000res :) GTi-re, amely az utolsó kemény GTi a h?skorszakból, sajna itthon nehéz normális állapotút találni.

Hibalista

- Semmi.
- Olaj-fékbetét-olaj-fékbetét-ég?k-olaj-fékbetét-...stb. kopó alkatrészek a kötelez? szervizeken cserélve 7 éven át, végig márkaszevízben 15 ezer km-ként: a kis szervíz kb. 30k, a nagy szervíz: kb. 50k

Ide hordtam szervizbe

Nissan Rapid Kft. III. ker. Zay u.
A 3 éves m?szaki vizsgáról visszatapsolták az autót, mert a kötelez? szervíz után nem voltak megfelel?ek a hátsó fékek. Ett?l eltekintve elégedett vagyok velük.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 405 Következő autója? Almera II 1.5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 1995

További ítéletek (140 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)