Az elpusztíthatalan
Szöveges ítélet
Strapabíró, mosolyogva repesztettem el a lerobbant francia autók mellett, és sajnálkozva hallgattam az Opelesek sirámait. Gyakran állva hagytam 1.8-2.0 motorú autókat a lámpáknál ( és utána sem volt egy könny? ellenfél!), a 200 tartósan megvolt, utazóban a 160, bár kissé zajos az európaiakhoz képest. Egyszóval elpusztíthatatlan. Jórészben a japán ülésnek köszönhet?en lett gerincsérvem. Szerettem ?ket, és ami van (a saját volt céges verdát vettem meg) szeretem. H? paripa, és talán nem is lesz nála jobb, de kényelmesebb biztos (el?tte lenéztem a japcsi verdákat!). A szervíz panaszkodott rájuk, mert nem lehet megélni bel?lük...( 4 Almerám volt, 1 db 1.4 GX, 2 db 1.6 GX, 1 db 1.5 Acenta min. 80000 km/db-ig )
Hibalista
- izzócsere 75 000 km-nél, meg ami kopik (gumik, szíjak), de ami az autóhoz tartozik, olyan semmi ( céges kocsiként 4 Almerám volt, de a szervízben soha sem a hibákról beszélgettünk, mert azt nem ismertem...)
Ide hordtam szervizbe
Nissan Angyalosi Nagykanizsa
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | BMW E30 | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
