a japcsik építették ezt az autót, nem csak legyártották
Szöveges ítélet
2 éve vettük meg, első saját autó. sok típus felmerült,de végül maradt a japán vonal. ismerősök véleménye, ill. népítélet sokat segített. megbízható vasat kerestünk, (feleség+én) a lényeg a működés hatékonysága, ill. az ár-érték arány volt. azt kell mondjam nagyon jó vásár volt, ezalatt a két év alatt gyakorlatilag semmi hibája nem volt. nem vezetem elmebeteg módon, ha lehet mondjuk azért megküldöm, pályán pl. 180km/h klímával, hasított, mint Jelasich a rozsban.
télen-nyáron simán beindult.
vegyes használatnál, klímával, (a.pálya, szerpentin, kisfalu, nagyváros) 4 db humanoid+cuccok 7,5 l/100km.
télen 8,5 városban.
kanyarban nagyon szeretem, az alacsony kasztni ilyenkor előny. máskor meg ugye nem, erre azért oda kell figyelni, mert könnyű megütni az alját. átlagosan kényelmes, hosszútávon nem gémberedik el benne a 178cm-es emberfia.
a váltó nagyon pontos, bár kicsit hosszú úton jár. még mindig a gyári hangszórók vannak benne de kifogástalanok, bár nem koncertterem. minden jól kézreesik, nem kell keresgetni, tapogatni, hogy mi hol van. nem zörög, csörög benne semmi. motorban sem, az utastérben sem.
összeségében nagyon megbízható autónak tartom, ugyanakkor külsőre mondjuk elég jellegtelennek is. de akinek nem az az elsődleges szempont,hogy megbámulják az autóját, hanem, hogy eljusson vele bárhova, bármikor, bármeddig, annak tökéletes választás.
Hibalista
- bal első ablakemelőmotor leégett, 8000 Huf tekercselés+javitás
- riasztó megháborodott, ismerős srác +csinálta, azóta okés
-
Ide hordtam szervizbe
ismerős,magán
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | valami japán, de a francia vonal miatt sajnos nem nissan |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
