A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » 350z (2007)

350z 3.5 V6, 313LE, HR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete hangyász

Szöveges ítélet

Mindig is álmom volt egy saját sportautó ami 2015-ben valóra is vált. Pontosan öt évig használtam, 2010 nyarán adtam el, szubjektív értékelés következik.

Az autóval óvatosan érdemes ismerkedni, más pedálkezelést igényel, mint egy hagyományos autó. 3500 fölött komoly erők törnek ki belőle, ilyenkor a hangjára sincs panasz. Az elején meglepő élmény, hogy a 6. fokozatot kivéve minden fokozat alsó és felső fordulatszám tartományában is nagyon nyomatékos. A váltóút nagyon rövid és pontos, az úttartása sima aszfalton nagyon korrekt. A nem sima aszfaltot, az esős, latyakos netán havas időt nem kedveli, illetve oda kell figyelni a kicsúszásra. Emiatt én novembertől márciusig nem is használtam.

Meg kell szokni, hogy 40cm-el az aszfalt felett ülsz, a magas ajtók miatt még 180cm-rel is elveszel az autóban. Egyébként meglepően tágas az autó, 200cm körül is kényelmesen el lehet benne férni, nem éri a fej a tetőlemezt. Fogyasztása városban átlagosan 14L, de ez lábfüggő, autópályán 10L.

Az autóval az elindulás és a megállás az igazi élmény. Egy hosszú út tempomattal nem sokban különbözik egy "átlagos" autótól, de az elindulás, a hatalmas erő, ami gyorsítja az autót, az nagy élmény. Elképesztő volt vezetni, minden percét élveztem, a végén könnyes búcsút vettem tőle.

A fenntartása nem egyezik meg egy átlagos családi autó fenntartásával. Eleve a fogyasztása 2,5-3-szoros, és habár egy sima szerviz költség nem jelentősen drágább, de a biztosítás (főleg a Casco) sokat dob a költségeken. De akinek lóra van pénze, zabra is legyen ...

Az öt év alatt nem jelentkezett semmilyen kopón kívüli költség így csak az olajra, szűrőkre, a fékre, gumira és a biztosításra kellett költeni.

Hibalista

- Csak a kopók.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan 350z 2007 (2007)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)