A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » 240z, 260z, 280z (1969-1978)

240z, 260z, 280z Datsun Violet 160j SSS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Datsun 160 J SSS -ami nincs a palettán...

Szöveges ítélet

Imádtam. Első autóm, sokat dolgoztam érte, de megérte. Anno még V táblával használtam egy ideig, miután elvették a svéd táblámat :-)
Az eredeti motort sajna kicseréltük egy blubird motorra (mindezt még svédországban, egy sufniban), mivel az eredeti bikarburátoros motor, még tojással a gáz alatt is vagy 14-litert evett a drága 98-asból, mindez pedig egy egyetemistának...
Az "új" motort kb. 7 óra alatt cserélte ki Swenson (elfeledtem a nevét) a tanyán, néhány sörért cserébe. A kocsit hazavezettem kb. 2000km, és csak tankolni kellett (aludni nem volt kedvem) így alig 25 óra alatt megjártam (anno 88 körül az x-malmö-trelleborg-sasnitz-berlin-prága-pozsony-bp-y útvonalon). (Akkor még azt hittem :) _Sajnos_ a blubird motor nem szuperált túl jól, úgyhogy kb. 1 hónap mulva visszacserélte Swen az eredetire. Érdekes módon ettől megjavult a fogyasztása, kb 9 alá sikerült a városit vinni, autópályán meg 190 körül is csak 11-et evett.
Sajnos rohadt mint állat a kasztni (lehet hogy egy jégveréstől, de apró pici foltokban rohadt mindenütt) Matyikánál, aki ismeri - fogalom - néhány napos csiszolómnkával sikerült fémig smirglizni a teljes kasztnit (tetőtől talpig) - talán csak a küszöböt kellet kicsit heggeszteni ezután. Jó vastag (talán 4 rétegű finom alapozás után kapta meg az eredeti "rohadó meggy" helyett a "tűzpiros jaguár" színt. Igyekszem előkotorni majd képet róla.
A sportos ülések elöl fejedelmiek voltak, de alkalomadtán a +3 ember teljes mászócuccal már igencsak szűknek érezte a hátsó fertályt :-)
Kis csomagtartó, nagy első motortér. No klima, de nem is kellett, a fűtése svéd piacra készült, hűteni meg jól hűtött a menetszél. Sportos kagylóülés, talán túl jól is tartott...
A oszlop nélküli (ha ez a neve) keretmentes üvegek elöl-hátul.
Sajna egy barom féltéglás módszerrel próbálta megszerezni a már akkor is divatjamúlt Clarion rádóimat. Másnap reggel hatalmas üvegmorzsa emlékeztetett az ívelt ajtóüvegemre.
Mivel ilyet sehol sem kaptam, egy leleményes plexissel (szentendrei úton) mekgájveres módszerrel csináltunk oldalüveget - hajlítgattuk olvasztgattuk hajszárítóval/forrasztópákával (még a műszakin is átment csont/ismerettség/juttatás ;-) nélkül a Mozaikban!!!
Aztán úgy adódott, hogy Violettát az x számú vámhivatalban kellett felajánlanom térítésmentesen a magyar államnak, vagy kifizetni az akkor a "svake" vagy milyen katalógus szerinti 19800 USD utáni vám/illetékdíjakat...
Én adásvételivel 6.000 SEK-ért vettem ~akkor ez talán 150.000 HUF volt, az illeték/vám/anyámkínja meghaladta volna a millát a kilencvenes évek elején...
Sajnáltam. MA is sajnálom. Remélem nem zúzták be, és valahol még gurul...

Hibalista

- Kipufogó, zár, hűtő, vízpumpa, fékcsövek

Ide hordtam szervizbe

Matyika, a "tűzoltóknál" a kanyarban
Egy kalapáccsal csodákra volt képes néha

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Vízpumpaszervíz valahol a "betűs házak" felett, a rózsadombon
Azt mondták ilyen kocsi nincs is, de szereztek hozzá vízpumpát - igaz aranyáron

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1974
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Peugeot 504D -a dizel-fröccsentő
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan 240z, 260z, 280z 1969

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)