A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » 100nx (1990-1994)

100nx GTi SR 2.0 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Sok élményt adó, sok gonddal

Szöveges ítélet

Amikor megvettem az autót tetszett is meg nem is. A célom a típus kiválasztásakor a cabrio autózás volt elérhető áron, ami élményt meg is adott. Az, hogy 1.6 helyett 2.0 lett már plusz véletlen, de utólag nem bántam meg! :)
Nagyon sokan nem nézik ki belőle a 144Le-t, ami ehhez a kasztnihoz bőven elég! Iszonyatosan jól megy, biztonságosan lehet előzni vele és jópárszor meglehet vele viccelni 1-2 prémium márkát! :) Honda VTi-k igazi ellenfele! Tetszett, hogy hosszúak az egyes sebességi fokozatok, ami ad némi sportos érzést. Viszont autópályán már elfogy az erő 130 felett, ott már nem ad semmi plusszt... persze ott is jobban megy, mint bármelyik 1.6.
Mikor megvettem, már 16éves volt a kocsi, de jó állapotú volt. 1-2 esztétikai módosítás volt rajta, amit én is kiegészítettem apróságokkal. Ettől eltekintve műszakilag gyári állapotban volt a kocsi, nem történt chiptuning, etc.
Egyszer sem hagyott ott az autó, viszont mindig kijött valami nyűgje. Amikor volt vmi probléma vele, mindig azt hittem, hogy az az utolsó. Aztán az X+1-nél meguntam és eladtam; amúgy még mindig nálam lenne, mert a cabrio érzést még mindig visszasírom. :(
18éves korára a kocsi még mindig egyben van, tökéletes állapotban lett eladva; bár gondozva is volt állandóan.
A kasztni folyamatos javításra szorult, állandóan máshol jött ki a rozsda, néhol többször is. Gondolom a japók a karosszériavédelmen már javítottak azóta...
Összeségében szerettem az autót, de a hosszú hibalista kicsit visszavett az örömből, bár ezek a kocsi korából fakadóak voltak.

Hibalista

- Szervokormány-főnyomócső eldurrant, elektromos ablak teflon görgője elrepedt, katalizátor, flexicső, generátor, gyújtáselosztó, félévenként szelepfedéltömítés, kormánymű gumiharangok, féltengelycsukló, targa beázásjavítás félévenként, hátsó lámpánál beázás, folyamatos rozsdásodás, kilométer-jeladó, fojtószelep koszosodás

Ide hordtam szervizbe

Újpesten több szerelőnél is voltam

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1991
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 163000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? A4 1.8T
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan 100nx 1990

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)