Multi Cár.
Szöveges ítélet
1970-es évjárat, 2 év alat, beleraktam közel 8500 km-t. Minden hiba nélkül.
Elsősorban, homok/sóder szállításra használtam. Papíron 20 mázsa a terhelhetősége én 13-18 mázsákat viszegettem vele. Persze a 20 mázsával is szépen szalad a maga max 25km/h sebességével. Lassan de biztosan :)
Előnye a mérete: Nagy forgalmú közúton, fél kerékkel a padkán fél keréken az aszfalton megyek, így csak 60-70 centi nyúlik az útra, kb annyi helyet foglalok mint egy szélesebb bringás, motoros :) A jármű szélessége 135cm, nyomtáv 125cm.
Hátránya üresen elég magatehetetlen, értem ez alatt nagyon könyen elkaper a kerék, kell rá mindig egy kis plusz súly 150-200kg kb.
Komolytalan kinézetű, de kőkemény kis teherszállító, munkagép.
A piros rendszám , meg egyszerűen tökéletes találmány. 5 év műszakit kap és az éves biztosítása is 7-8 ezer forint.
jA és nem utolsó sorban, szinte minden járműkategóriával vezethető, szerintem még a segédmotor jogsival is. Mert lassújármű.
És ez lassú járműnek is gyártották eredetileg, nem egy házilag barkácsolt csettegő.
Hibalista
- Semmi. Hála a rendszeres karbantartásnak és kiméletes bánásmódnak.
Ide hordtam szervizbe
Magam javítgattam, ill szervízeltem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1970 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 15600 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | telcoline | Következő autója? | marad ez a multicar |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
