A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Moszkvics » Aleko (1986-1999)

Aleko 1,8 D 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Utállak Szergej

Szöveges ítélet

Másra nem volt pénzem, Ford dízel, Aleko, ilyen úgysincs senkinek, megvettem. Akkor még csak kicsit rohadt. Kibírjuk. Tesztútra elvittük, nagy vas, nagy feladat, irány az Adria. Ment mint a Schaffhausen, 1 tankkal oda-vissza. Rugózás király, menetzaj szörnyű, beltér óriási. 100-110 átlagsebesség. Hazafelé valami rezonálás, áá semmi csak elfáradt. Aha. Vezérműszíj. De nem így nyíltan, két nap múlva, éjjel kettőkor diszkóból hazafelé tápióvalami szélén. Még szerencse, hogy a gumicsónak benne maradt így nem fagytam halálra. Hengerfej felújítás. Közben gondolkodtam, biztos az én hibám, túl nagy volt az út vagy nagyon nyomtam. Mostantól vigyázunk rá. Két hét múlva belváros, este 9, piros lámpa, és hirtelen alig van fék. Belső sáv, buszos mellett épphogy el. Hogyaza..... Munkahenger. De mind a kettő egyszerre. Ilyen nincs. Kb. három hónap, asszonyka elviszi, másfél óra múlva csörög, a kezébe maradt a kormány. Megnézem, a persely egész egyszerűen kettétört. Ez hogy lehet?

Ilyen és ehhez hasonló történetekkel szórakoztatott ez a vas, és ezek olyan mély nyomokat hagytak bennem, hogy nem nagyon tudok nosztalgiázgatni rajta. Pedig vannak pozitív tulajdonságai is, keveset fogyasztott, igénytelen volt, tényleg nagy hely van benne. De amikor az ember már a gondolattól is retteg, hogy beüljön, még ha csak a boltba megy is ki, és nem azért mert csúnya és rozsdás és hangos, hanem mert nem tudja, hogy hazér-e vele vagy nem. Sok helyre elvitt, néhányszor ott is hagyott, elején szerettem, utána annál inkább nem. A hibák nagyrészéről igaz, én tehettem, nem nagyon foglalkoztam vele, de a kormánynál pl mit tehettem volna, és ilyen apró, idegesítő hibákat majd minden héten eljátszott. Viszont 5 és felet evett télen nyáron és ez jó volt nagyon, több maradt sörre.

Hibalista

- Első fék-munkahenger, kormánykerék, kilóméteróra, feszszab, kerékagycsapágy, j. e. féltengely, kuplungtárcsa félévente(kellett volna)

Ide hordtam szervizbe

hagyjuk, inkább otthon

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1996
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 105l Következő autója? twingo 1,2 16V cinetic
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Moszkvics Aleko 1986

További ítéletek (43 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)