Megy, csak tudni kell vezetni
Szöveges ítélet
Eddig mindig sikerult a legjobbat kihozni belole a kocsi vegsebbessege 180km/h volt ameddig lehetett nyomni neki es meg se kottyan bar a fekek nem birjak errol a sebessegrol valo fekezest dupla rafekezessel ez is orvosolhato csak megfello edzettseg kell hozza par ev mondjuk csak parkol az udvaron mivel mas kocsikat hasznalunk mar a forgalombol is ki lett vonva de azert nem kerul elado sorba mivel az erteke nem annyi mint amennyit ugye fizetnenek erte mert nem egy rossz auto az bizonyos hogy ketszer lett fenyezve sajnos a karosszeria nem a leg jobb anyagbol keszult viszont motorikusan egy nagyon jo megbizhato auto.
Hibalista
- Valtoban volt egy csvar gyarilag az uj valtohaz cserevel meg oldodtak a problemak motorral nem voltak gondok egy kis olaj folyas.
Ide hordtam szervizbe
Nekem egy szerelom volt mindig mivel regota szervizeli a kocsiainkat.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 14 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 230000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 2104 | Következő autója? | Renault Clio II |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
