A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Moszkvics » 2140 (1976-1997)

2140 LIGHT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Versenyló russzki acélból

Szöveges ítélet

Az el?z? tulajdonos úgy vette, hogy frissen fényezték egy törés következményeként. Lógott az eleje meg a hátulja is rendesen, vagyis hát szemmel láthatóan nagyon. Használta évekig munkásautóként, de kollégái is rendszeresen kölcsönvették amikor nem volt saját kocsijuk. senki sem kimélte. Mikor megvettem, már kezdett kiesni alóla a karosszéria, de ment rendületlenül. Fejembe vettem hogy versenyezni fogok vele, úgyhogy szlalom futamokon indultam vele másfél évig. Néha csak 3-4 másodperc volt a hátrányom a LADA VFTS-armadával szemben, sokat le is nyomtam közülük! Mindezt ?gy tudta a vas, hogy csont széria volt az egész autó, a tuning kimerült a súlykönnyitésben- tehát kárpitok ki mindenhonnan+hátsó ülés, valamint a némileg már csökkent kompressziójú, de nagyon forgós motorban. Városban egy lámpától lámpáig versenyben olyan 70-ig nem volt ellenfél még a 318-as E30 BMW sem, persze felette már elhúztak ezek a korszer? vasak, de addig nem! Hát volt néhány érdekes arc a következ? pirosnál, nem értették hogy miért nem ?k gy?ztek! Sokat kibirt, pl: egyben kb 40 a vége, de nálam már iszonyatos zajok közepette 60-ig is elforgott egy alkalmmal...kibirta, azán azt is, amikor 55-nél vissza csaptam egyesbe, és nyélgázon befordultam a sarkon. Na jó, a váltó odalett, de csak az, a motor kibirta. A futóm? robosztus, látszik hogy Szibéria volt a neki való terep, Demszki-offroad centerünk meg sem kottyan neki, csak havonta kellett zsirozni, mert hogy ez ilyen. A fogyasztása 6.5-10 között volt, a végsebességét meg nem tudom, mert 170-nél még gyorsult, de már nagyon ment mindenfelé, úgyhogy megijedtem és elvettem a gázt.
Az enyém zajos volt, a kárpitok hiánya miatt, de a gyári kivitel eléggé csendes.
Robosztus, igénytelen, elny?hetetlen darab, igazi igásló.
A mai napig megy a következ? gaudájánál, aki szintén versenyzésre fogta be....

Hibalista

- A versenyzést?l egyszer a differenciálm?- kitört több fog a tányérkerékb?l, és motorféknél de csak akkor iszonyatosan zúgott, valamint megevett vagy négy váltót szintén ez miatt, am?gy csak a szokásos karbantartás meg a tuning

Ide hordtam szervizbe

saját, mert senki sem vállalta be

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1986
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 323 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Moszkvics 2140 1976

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)