Versenyló russzki acélból
Szöveges ítélet
Az el?z? tulajdonos úgy vette, hogy frissen fényezték egy törés következményeként. Lógott az eleje meg a hátulja is rendesen, vagyis hát szemmel láthatóan nagyon. Használta évekig munkásautóként, de kollégái is rendszeresen kölcsönvették amikor nem volt saját kocsijuk. senki sem kimélte. Mikor megvettem, már kezdett kiesni alóla a karosszéria, de ment rendületlenül. Fejembe vettem hogy versenyezni fogok vele, úgyhogy szlalom futamokon indultam vele másfél évig. Néha csak 3-4 másodperc volt a hátrányom a LADA VFTS-armadával szemben, sokat le is nyomtam közülük! Mindezt ?gy tudta a vas, hogy csont széria volt az egész autó, a tuning kimerült a súlykönnyitésben- tehát kárpitok ki mindenhonnan+hátsó ülés, valamint a némileg már csökkent kompressziójú, de nagyon forgós motorban. Városban egy lámpától lámpáig versenyben olyan 70-ig nem volt ellenfél még a 318-as E30 BMW sem, persze felette már elhúztak ezek a korszer? vasak, de addig nem! Hát volt néhány érdekes arc a következ? pirosnál, nem értették hogy miért nem ?k gy?ztek! Sokat kibirt, pl: egyben kb 40 a vége, de nálam már iszonyatos zajok közepette 60-ig is elforgott egy alkalmmal...kibirta, azán azt is, amikor 55-nél vissza csaptam egyesbe, és nyélgázon befordultam a sarkon. Na jó, a váltó odalett, de csak az, a motor kibirta. A futóm? robosztus, látszik hogy Szibéria volt a neki való terep, Demszki-offroad centerünk meg sem kottyan neki, csak havonta kellett zsirozni, mert hogy ez ilyen. A fogyasztása 6.5-10 között volt, a végsebességét meg nem tudom, mert 170-nél még gyorsult, de már nagyon ment mindenfelé, úgyhogy megijedtem és elvettem a gázt.
Az enyém zajos volt, a kárpitok hiánya miatt, de a gyári kivitel eléggé csendes.
Robosztus, igénytelen, elny?hetetlen darab, igazi igásló.
A mai napig megy a következ? gaudájánál, aki szintén versenyzésre fogta be....
Hibalista
- A versenyzést?l egyszer a differenciálm?- kitört több fog a tányérkerékb?l, és motorféknél de csak akkor iszonyatosan zúgott, valamint megevett vagy négy váltót szintén ez miatt, am?gy csak a szokásos karbantartás meg a tuning
Ide hordtam szervizbe
saját, mert senki sem vállalta be
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 323 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
