Király
Szöveges ítélet
a kuplung szerkezet gyenge, nem birja a nyomatékot, a kormánymünek nagy a holtjátéka, de a globoid csiga miatt jo az áttétel. Szeretem használni, ugyna msotm ár cska veterán ként. demindenhova elvitt mindig, és el is visz.
7,3 volt a legkevesebb amit fogyasztott és 10,8 a legtöbb, legalábbis amit mértem de átlagba 9 körül eleet vele menni
nekem kényelmes, abból a korból szerintem kivállo
Hibalista
- Nem sok minden romlott el, gyújtás elosztó alaplap csapágy, meg a gyújtotrafo elötét ellenállása, kuplungszerkezet csere, kinyomcsapágy, meg a forgo kopo alkatrések, gömbcsuklo, fék ilyesmi...ennyi amugy jol megy...karban kel tartani
Ide hordtam szervizbe
magam szervizelem
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 412 | Következő autója? | Renault |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
