Egy tank, ami mindent kibír...
Szöveges ítélet
Hol is kezdjem. ELső autóra volt szükségem, kis pénzért.
Strapabírósága és hátsókerék meghajtása végett mindenképp vmilyen szovjet műremekre vágytam.Egy idős házaspár használta, csak telekrejárásra.Így tettek a verdába mindössze 46ezer km-t...
télen nyáron pöccre indul, semmilyen viharban vagy rossz úton nem hagy cserben.Amit cseréltem rajta eddig, az összesen került kb 10rugóba, olajjal benzincsővel meg mindennel amiket leírtam.
Ebben az autóban biztonságban érzem magam, a nagy és masszív kaszni megnyugtat.
Fogyasztása kb 8-9litert között mozog, bár menetteljesítményét tekintve nem egy versenyautó.A motor nagyon nyomatékos, így a 80paripa inkább emelkedőkön v pl rosz úton érezteti, h van tartalék...
Egyszer mentem vele 140et, egy előzésnél, hangos volt...:)
Autópályán 110-120szal eljárkálok vele, s ekkor még a rádiót is lehet hallani.A csomagtér óriási, az ülések kényelmesek.
Ha vki megbarátkozik ezzel a kis lomhasággal, jó társra lel egy Moszkvicsban!Nekem többször bizonyított, mint pakolás, mind száguldozás terén.Egyszóval megérte, első autónak tökéletes!!!
És ennyiért kapsz egy Ladát, amiből annyi van mint a szemét.
De egy ilynnel frankón megbámulnak lámpánál.
Pl egy lámpánál a németek nem a mellettem álló legújabb imprezával foglalkoztak, hanem az én autómat nézték.Lehet h napjainkban mást jelent az egyedi autó, mint pár éve...
Hibalista
- benzincsövek elöregedése, benzintank búvár csere, az első szélvédő aljának közepén néha beszivárgott a víz-de szigetelés cserélve lett
-
Ide hordtam szervizbe
ismerős, aki megbecsüli az öreg autót, kevés pénzből dolgozik és megbízható
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 46000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
