A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Moszkvics » 2140 (1976-1997)

2140 1500 

Az ítélet értékelése
5,0(4 db)

A legjobb konstrukció!!!

Szöveges ítélet

A Wartburg után szerettem volna Volgát venni.Már meg is alkudtam rá,de mire mentem érte a tulaj a duplájára emelte az árát.Ezért a mellette álló Moszkvicsot vettem meg 90000Ft-ért.Amit a mai napig sem bántam meg!Az autó a vétel után kb 30méter után kitankolt.Na ez is jól kezdődik-gondoltam.Szerncsére semmi további bajom nem volt vele.Pedig rengeteget nyúztam!A legvadabb terepen,csak egyszer akadt el,de akkor olyan sárban,hogy az ajtókat sem lehetett kinyitni.Közúton is nagyon vad volt,160-ig mentem vele.Igaz 130-135 után már nagyon sodródott.De rendőrök sosem kaptak el vele.A karbit Szamaráéra cseréltem,így a fogyasztás 8-13 liter között alakult.Igénybevételtől függően.Bár én sosem kíméltem.Utánfutón+ülések helyén+csomagtartóban zsákokban 0,4-es homok 5 tonna 173kg-ra mértek a bányában!!!Még a gumik is bírták 3,5bár nyomással.Ukrajnában télen -23C fok volt a Moszkva pöcre indult!Mínusz tíz fokban az utastérben +23 volt,nagyon jó a fűtése.A laprúgókat kicseréltem az Izs-ben használtakéra,csak a leghosszabb maradt eredeti,a felfogatás miatt.Így normálisan,magasan áll a hátulja rakottan is.
Be is lett gázosítva,ami az üzemeltetési költségeket jelentősen csökkentette,de nem tudom a motor nem fog-e károsodni miatta.Eddig minden rendben van.Már 4éve így megy.
Ami viszont nem nyerte meg a tetszésem az a hátsó fék.Az ablaktörlő kapcsoló nem esik kézre,ráadásul nincs benne intervallum.Ezt megoldottuk az indexrellével.A csomagtartóban a pótkerék elhelyezése,sok helyet foglal.Ráadásul semmi szükség rá!Rakottan kaptam hátul durrdefektet,kerékcsere nélkül jöttem haza 30 km-t.Semmi baja nem lett a külsőnek vagy a felninek.
Az autó ma is megvan,de csak időnként használom.Nyugdíjas lett,megérdemli!!!A munkát átvette a Ventó.

Hibalista

- A hátsó fék rendszeresen,javítás után kb 2 hétig volt jó!Az önindítónál kontakt hiba.Az index-rellé,ráadásul alig lehet beszerezni.A fűtőmotort is cserélnem kellett.

Ide hordtam szervizbe

Szigorúan saját javítás!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Wartburg 353W Következő autója? Volkswagen Vento 1.6CL
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Moszkvics 2140 1976

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)