StarQuest Turbo
Szöveges ítélet
Ez egy 1985.5 model az egyik legjobban eltalált széria (EX II)
Mivel Európai model egy 2000-es ECI Turbo motor van benne, Intercooler hűti vissza az MHI tc06-11a tip feltöltőt.
Extrák : ABS, 7 ponton állitható űlések, 260ig kalibrált óra...
A leggyengébb pontja a kasztni, sajna 20 évesen a létező legtöbb helyen előjönnek a korrózió jelei és megállithatatlanul tovább is
terjednek, lehetőséget adva jóadag kompozit felhasználására.
Elektronikailag szinte hibátlan szerkezet, kontakt hibáktól eltekintve nem létezik olyan alkatrésze ami csak úgy magától tönkremenne.
2004-ben került hozzám a gépezet egy donor autóval egyetemben, amit egy osztrák muki vett meg mert nem volt lehetőségem 2 autót finanszirozni.
Motorikusan elnyűhetetlen, a legmelegebb időben is megy mint a meszes, sőt kell is forgatni mert alapjáraton szeret túlmelegedni (40C+)
Túrázásra ideális sportkocsi, élvezi az ember ahogy elsuhanhatunk szinte minden mai gépcsoda mellett, de nem a gyorsaság az eleme inkább a kanyarokban jeleskedik.
Ill. a kettő elegye ahol igazán otthon érzi magát, városban poroszkálni gyakorlatilag értelmetlen vele.
Mindig is irigyeltem azokat akik megtehetik hogy 2 autót tartsanak, egyet a városba, egyet vidéki túraautónak, nos én sosem voltam ilyen szerencsés.
Mivel egyre kevesebb lelhető fel belőle (ami egyáltalán gurul) igy kezdik lassan felértékelni és talán néhány év múlva sokkal inkább kuriózum számba fogják venni, mint manapság.
Összességében egy nagyon kifinomult technikát képviselő sport coupe, olyanoknak ajánlom akik hosszútávra gondolkodnak, ugyanis ezt az autót nem 4 évre tervezték :D
Hibalista
- kuplungkinyomó tárcsa (3 darabba tört)
- termosztát, olajnyomásjeladó gomba
- teljes futóműgenerál
- szimmeringek
Ide hordtam szervizbe
jobb esetben Haverokkal szerelgetjük, rosszabb esetben saját magam
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Cherry Turbo 1.5 GTT | Következő autója? | DeLorean DMC-12 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
