A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Starion (1982-1990)

Starion 2,0T 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Kell nekem egy ilyen verda!

Szöveges ítélet

Már az 5.-ik Stariont veszem bontásra , de még egy jó állapotut se tudtam megtartani magamnak . Az egyik úgyan még menthet? állapotban volt , de mivel akkor volt más sportkocsim ezért nekiadtam a melósomnak (én hüje). Azóta is keresek valami jó állapotút .
Mielött szétbontottuk az egyik jobb sorsra érdemes gépet azért elötte kipróbáltuk . Jó úttartás , robbanékony motor és szétrohadt kaszni . Gyorsulás után felteszem a kérdést : tesztekben miért áradoznak Pl : seat leon cupra turbóról , hogy 8,5 alatt százon van amikor a starion 7-et tudott gyárilag már a 80-as években ? Azóta is kevés vas közeliti meg ezt az adatot .
Ha valaki tud ilyen vasat ( lehet motor , váltó vagy futóm? hibás is ) dobjon már egy mailt t.lac.valto@axelero.hu

Hibalista

- balansztengely minden mitsu gyengéje , de csak az elhanyagolt autóknál . olajat , szür?ket és a szijakat mindig id?ben kell cserélni . igénytelenk a balansztengelyt ki szokták kötni . ha a balansztengelyt rosszul állitsák be hamarosan kifingik a rázkodástól és csapágyas lesz . ennél a 2,0T-s motornál ha elszakad vagy lefogaz a szij nincs nagy baj mert a szelepek nem érik el a dugot . ha koszos az üzemanyag akkor eltömitik a benzinbefecskendez?t és oda a lóer? és a jó fogyasztás. kontárok t?vel szokták szétbarbárkodni . Hajtottam egy sapporo 2,0T-t (most eladó alkatrésznek) aminek jó volt a befecskendez?je , de 12liternél többet nem tudtam vele megetetni . Ha nem melegitik be a vasat akkor a fej el szokodt repedni a szelepek között . kis repedés még elmegy , mert messze a viztér . a nagyobb baj az ha a gyertya menet felé reped . minden második hengerfejben a vez.tengely el van kopva ami a hanyag olajcserékre utal . ha gép bemelegszik lehet neki verni , mert szinte kinyirhatatlan . volt egy lancer 2,0T is és többször is égettem vele gumit percekig , úgy hogy annyira felizzott a turbó , hogy a lapátokat lehetett benne látni . nem lett azonnal leállitva , hanem hagytam , hogy visszhüljön a gép . sohase lett semmi baja . Ha mindenre oda van figyelve ez a technika kinyirhatatlan . kell?en rossz olajjal és szándékosan persze csodákat lehet m?velni akár negativ irányba is .

Ide hordtam szervizbe

Mi . 1-re azért nem értékelem magam

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

megint mi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? ennél mind szarabb Következő autója? Valami kemény vas
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Starion 1982

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)