Kell nekem egy ilyen verda!
Szöveges ítélet
Már az 5.-ik Stariont veszem bontásra , de még egy jó állapotut se tudtam megtartani magamnak . Az egyik úgyan még menthet? állapotban volt , de mivel akkor volt más sportkocsim ezért nekiadtam a melósomnak (én hüje). Azóta is keresek valami jó állapotút .
Mielött szétbontottuk az egyik jobb sorsra érdemes gépet azért elötte kipróbáltuk . Jó úttartás , robbanékony motor és szétrohadt kaszni . Gyorsulás után felteszem a kérdést : tesztekben miért áradoznak Pl : seat leon cupra turbóról , hogy 8,5 alatt százon van amikor a starion 7-et tudott gyárilag már a 80-as években ? Azóta is kevés vas közeliti meg ezt az adatot .
Ha valaki tud ilyen vasat ( lehet motor , váltó vagy futóm? hibás is ) dobjon már egy mailt t.lac.valto@axelero.hu
Hibalista
- balansztengely minden mitsu gyengéje , de csak az elhanyagolt autóknál . olajat , szür?ket és a szijakat mindig id?ben kell cserélni . igénytelenk a balansztengelyt ki szokták kötni . ha a balansztengelyt rosszul állitsák be hamarosan kifingik a rázkodástól és csapágyas lesz . ennél a 2,0T-s motornál ha elszakad vagy lefogaz a szij nincs nagy baj mert a szelepek nem érik el a dugot . ha koszos az üzemanyag akkor eltömitik a benzinbefecskendez?t és oda a lóer? és a jó fogyasztás. kontárok t?vel szokták szétbarbárkodni . Hajtottam egy sapporo 2,0T-t (most eladó alkatrésznek) aminek jó volt a befecskendez?je , de 12liternél többet nem tudtam vele megetetni . Ha nem melegitik be a vasat akkor a fej el szokodt repedni a szelepek között . kis repedés még elmegy , mert messze a viztér . a nagyobb baj az ha a gyertya menet felé reped . minden második hengerfejben a vez.tengely el van kopva ami a hanyag olajcserékre utal . ha gép bemelegszik lehet neki verni , mert szinte kinyirhatatlan . volt egy lancer 2,0T is és többször is égettem vele gumit percekig , úgy hogy annyira felizzott a turbó , hogy a lapátokat lehetett benne látni . nem lett azonnal leállitva , hanem hagytam , hogy visszhüljön a gép . sohase lett semmi baja . Ha mindenre oda van figyelve ez a technika kinyirhatatlan . kell?en rossz olajjal és szándékosan persze csodákat lehet m?velni akár negativ irányba is .
Ide hordtam szervizbe
Mi . 1-re azért nem értékelem magam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
megint mi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | ennél mind szarabb | Következő autója? | Valami kemény vas |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
