Élmény!
Szöveges ítélet
Szóval... már írtam egy kommentárt erről az autóról, de nem tudok oda belépni, így ez most a folytatásnak számít:
A japcsik szerintem elszúrták ennek az autónak a karburátorát, úgyhogy "kissé" átalakítottam. Eredmény képpen az autó ugyanannyit fogyasztott, mint előtte, viszont állat módon tudott gyorsulni :D A Mátrában hegyi szerpentinen 4-esben simán ment fölfelé, sőt gyorsult is 60-ról :) Autópályán csak azért nem mentem 180-at, mert féltem, hogy bemérnek és elveszik az autót :) Így 170-nél "lassítottam" :) Általában simán lehet előzgetni a járgánnyal, sokszor visszakapcsolás nélkül is, elég nyomatékos a motor! (ha kell valakinek, segítek a karburátort átalakítani, már értek hozzá.)
A hibákhoz még hozzá tartozik, hogy a négykerék hajtásos változat kardán tengelye kikopik és elkezd kiegyensúlyozatlanul pörögni, így menet közben ráz (90 fölött), és az autót visszafogja. Kikapcsolni nem lehet, lekötni sem egyreű.
Szerintem a Space Wagonok közül ezzel a 2000c3 benzines, karburátoros, 4WD változattal érdemes foglalkozni. 1.8-as Diesel változatban ültem, nagyon gyenge! A 4WD fajta egyben magasabb építésű is, én ezt szeretem, jobban is néz ki, és aláférnek a 15"os kerekek, szemben a gyári 13"-al ! Így 8%-ot lehet vele spórolni, ennyivel forog kevesebbet a kerék.
A gyerekek szerették, a hátsó kis ülés külön kis fészek annak ki oda ül :) Családdal, gyerekekkel megpakolva is elég erő marad benne a dinamikus autózáshoz.
Ha volna műhelyem biztosan felújítanám, rendbetenném és még sokáig használnám, megérné!
Hibalista
- teljes kipufogó rendszer csere 2004-ben 35.000.-
- jobb első féltengely csukló 17.000.-
- hall jeladós gyújtásmegszakító 5.000.-
- első fék munkahenger berohadás
- sebváltót mozgató vákuummembrán kilukadt (magam cseréltem)
-
- vezérmű szíj szakadás (már nem csináltattam meg)
Ide hordtam szervizbe
XIII. ker. Kámfor utcai Mitsubishi szervíz: Igazi "baromállat" főnök, mindenkivel goromba, az autót szidja, a tulajt alázza, kérdésre nem válaszol, dolgozni nem szeret, és a szakmájához sem ért! többször mondott nyilvánvaló baromságot nekem! A munkatársai többnyire normálisak.
Viszont nem drága.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 353 tourist | Következő autója? | Pontiac Trans Sport 3.8 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
