A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Space Wagon (1984-1991)

Space Wagon 2.0 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Élmény!

Szöveges ítélet

Szóval... már írtam egy kommentárt erről az autóról, de nem tudok oda belépni, így ez most a folytatásnak számít:
A japcsik szerintem elszúrták ennek az autónak a karburátorát, úgyhogy "kissé" átalakítottam. Eredmény képpen az autó ugyanannyit fogyasztott, mint előtte, viszont állat módon tudott gyorsulni :D A Mátrában hegyi szerpentinen 4-esben simán ment fölfelé, sőt gyorsult is 60-ról :) Autópályán csak azért nem mentem 180-at, mert féltem, hogy bemérnek és elveszik az autót :) Így 170-nél "lassítottam" :) Általában simán lehet előzgetni a járgánnyal, sokszor visszakapcsolás nélkül is, elég nyomatékos a motor! (ha kell valakinek, segítek a karburátort átalakítani, már értek hozzá.)
A hibákhoz még hozzá tartozik, hogy a négykerék hajtásos változat kardán tengelye kikopik és elkezd kiegyensúlyozatlanul pörögni, így menet közben ráz (90 fölött), és az autót visszafogja. Kikapcsolni nem lehet, lekötni sem egyreű.
Szerintem a Space Wagonok közül ezzel a 2000c3 benzines, karburátoros, 4WD változattal érdemes foglalkozni. 1.8-as Diesel változatban ültem, nagyon gyenge! A 4WD fajta egyben magasabb építésű is, én ezt szeretem, jobban is néz ki, és aláférnek a 15"os kerekek, szemben a gyári 13"-al ! Így 8%-ot lehet vele spórolni, ennyivel forog kevesebbet a kerék.
A gyerekek szerették, a hátsó kis ülés külön kis fészek annak ki oda ül :) Családdal, gyerekekkel megpakolva is elég erő marad benne a dinamikus autózáshoz.
Ha volna műhelyem biztosan felújítanám, rendbetenném és még sokáig használnám, megérné!

Hibalista

- teljes kipufogó rendszer csere 2004-ben 35.000.-
- jobb első féltengely csukló 17.000.-
- hall jeladós gyújtásmegszakító 5.000.-
- első fék munkahenger berohadás
- sebváltót mozgató vákuummembrán kilukadt (magam cseréltem)
-
- vezérmű szíj szakadás (már nem csináltattam meg)

Ide hordtam szervizbe

XIII. ker. Kámfor utcai Mitsubishi szervíz: Igazi "baromállat" főnök, mindenkivel goromba, az autót szidja, a tulajt alázza, kérdésre nem válaszol, dolgozni nem szeret, és a szakmájához sem ért! többször mondott nyilvánvaló baromságot nekem! A munkatársai többnyire normálisak.
Viszont nem drága.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1986
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 210000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 353 tourist Következő autója? Pontiac Trans Sport 3.8
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Space Wagon 1984 (1991 - 1991)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)