A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Space Star (1998-2005)

Space Star 1.6 Diamondline 

Az ítélet értékelése
4,5(4 db)

Dobozba zárt világ

Szöveges ítélet

Miután újfent elhatároztam, hogy még legalább 2-3 évig nem adom el az autómat, 2 nap múlva már próbakörre vittem ezt a gépet. Az egész egy karton ásványvízzel kezd?dött és hogy éppen a miskolci Metro parkolójában kiállított Space Star mellett ejtettem le a táskámat. Hát egyszer?, nem?

Az el?z? autómat is akkor vettem, amikor már csak pár darab volt bel?le az országban (kifutó modell), erre is azt mondták, hogy kifut és egy darabig nem lesz ilyen. Nálam a kifutó modell = bejáratott gyártás, kiforrott modell, hát gondoltam megnézem. Kicsit riasztott a hollandiai összeszerelés híre, bár igaz, a Nissant meg Angliában legozzák és semmi bajom nem volt vele.

Felszereltség: 1.6-os benzines moci, 4 légzsák, elektromos ablakok, el. tükrök f?téssel, manuális klíma, ködlámpák, metálfény, gyári alufelni + jó gumik, fényezett tet?sín, ABS+EBD (és elöl-hátul tárcsafékek) ... mindez 3690 eFt-ért.

Tetszett (tetszik) benne:

- jól megy (gyorsulás, rugalmasság, végsebesség, fokozatok)
- nagyon hatásos és jól adagolható fékek
- rendkívül jó úttartás
- fordulékonyság (majd´ mint egy Suzuki Wagon = kvázitargonca)
- lehúzott ablakkal is lehet vele gyorsan menni, nem dübörög benne a szél
- fogyasztás (90-körül 5 és 7 liter között, átlag 6.2, városban átlagos forgalomban 8 körül, autópályán 120-nál 7, 150-körül 9 liter) - 130 fölött a szélviszonyok azért tudnak nagyobb eltérést csinálni
- praktikum: sínen mozgatható hátsó üléssor, dönthet? hátsó üléstámlák, b?séges tér (Space Star, ugye), méretes pakolós helyek, okos megoldások (pl. lebillen? fejegység-takaró, h?t?/f?t? rostélyok az ülések alatt is, stb)
- h?tés/f?tés: eddig mindig kiválóan megfelelt, csendben és hatékonyan dolgozott. A f?tése külön téma: utoljára Zsiguliban éreztem ilyet, tisztára, mint valami h?légfúvó. Sok ma gyártott autóban kell kabátban autózni télen, na hát ebben aztán nem.
- világítás: nem xenon, mégis nagyon jól lehet vele látni. A ködlámpák külön takaró üveget kaptak, így azokat is nagyon könny? tisztán tartani
- jó tartású ülések
- visszafogott csicsa-(pl. "kéklámpa")mentes design
- nem lopják, nem szúr szemet (nem rongálják) de azért barátságos küllem? és nagyon kellemes belsej? járgány
- jól hangosítható

Ami nem tetszik:
- az ül?lap nem emelhet?, csak a d?lésszöge álítható, az állító kar lehetne jobb helyen is.
- a kormány csak le-föl állítható, ki-be nem (mondjuk nem nagy gond)
- zajos a kormányszervó (parkoláskor hallani, ahogy zúg)
- nincs gyári riasztó
- nincs gyári könyökl?
- nagyobb tempónál már kicsit zajos
- kicsik a klíma/ablakf?tés/bels? keringetés kapcsolói

Nincs benne és örülök neki:
- automata klíma
- mindenféle francia elektromos ketyerék
- automata váltó

Nincs benne, de jó lenne:
- könyöktámasz
- tempomat
- h?tött tároló rekesz
- elektromos csati a csomagtérben
- magashangszóró(hely) az A-oszlopban
- programozható intervallumos ablaktörl?

Nagyon jó utazóautó, szállításra is, családnak is, egyedül is. Praktikus részletmegoldások, kényelmes ülések, kézreálló kapcsolók, jól hangolt hajtáslánc, igényes fékek és a terhelést?l függetlenül nagyon kellemesen csillapító, kellemesen ringatózó futóm? kellemetlen d?lések és lengések nélkül. A peres és széles gumi hosszanti bordákon kicsit "elviszi" az autót, de kézbentartható. Merev kasztni, semmi nyeklés, nyiszorgás zizegés nincs. A szell?zés csendes és hatékony, párásodás nem jellemz?. Jól adagolható pedáler?k, elég jó pedálrend, a lábpihentet? is jó helyen van. Viszonylag magas üléshelyzet, jól kilátni, nagyon könny? a ki- és beszállás is. A dönthet? hátsó támlákon ha úgy tetszik, aludni is kényelmesen lehet menet közben. Hátratolt hátsó ülésekkel óriási a hátsó lábtér és még mindig elég nagy a csomagtartó.

Na. Hát látszik, ugye? Meg vagyok vele elégedve. Már majd´ féléve megvan, mentem vele 10000 Km-t és minden rendben.

-----------------

Eltelt közben 3 év. Még mindig kifogástalanul teszi a dolgát az autó, egyetlen bármiféle apró gond sem volt. Se kárpittal, se elektromossággal se mással.

Hibalista

- semmi, 3 év után is semmi

Ide hordtam szervizbe

sehova (garanciális szervizek márkaszervizben, de egyébként eseménytelen)

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Primera P11 1.6 SLX Full Következő autója? Mitsubishi? Honda? Subaru? Esetleg Kia?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Space Star 1998

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)