A büdösbogár
Szöveges ítélet
Kar lenne a kocsit fikazni, mert mar öreg volt, amikor hozzam került. Ausztriaban vettem falun paraszt emberektöl, ennek megfelelöen koszos es büdös volt rettenetesen. Viszont le volt szervizelve es friss müszaki volt rajta.
Addig akartam menni vele, amig ervenyes a müszakija, aztan eladni valami kelet europai neppernek. Annyi penzt szantam ra, hogy vettem ra rendes gumikat, a gyari cd radio helyett gyari kazettas magnot, mert arra egy adapter kazettaval ra tudom kötni a telefonomat. Olaj, szürök es semmi mas. Aztan a következö masfel evben csak tankoltam. Mindenfele szempontbol igenytelen kocsi. Igenytelen, olcso müanyagok es szövetek mindehol. Azert is igenytelen, mert semmi mas nem kellett neki, csak gazolaj. Annak ellenere, hogy reszegen megtörtem minden sarkat, siman ment mindig tovabb. Sose akarta feladni. Nagyon szivos kocsi, igazi igaslo. Ugy is nezett ki... Olyasmi erzes volt beleülni, mint anno a faterom Toyota HiAce-ebe.
A vegere nagyon le volt mar pusztulva, igy is eladtam 20 perc alatt. Jött egy moldav nepper es azonnal elvitte.
Hibalista
- Semmi sem romlott el, csak az ablakemelök. 10 euro az ebayen az utangyartott
Ide hordtam szervizbe
-
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | E46 320d | Következő autója? | Passat 1.9 TDi |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |