Luxus, elérhető áron
Szöveges ítélet
Első pillantásra beleszerettem, mikor egy ismerősöm autókereskedésében megláttam. Azonnal eldöntöttem, h ő kell nekem. A kocsi megvétel előtt kb 2évet állt, ezért fékek be voltak ragadva, bár ezt szétszedés, pucolás árán a szerelő megoldotta. Klimának egy vezetéke volt elszakadva, de azt én megcsináltam. Vezérlő elektronika hibás volt, 4 ezres ford. felet dadogott, de ezt egy szaki megoldotta. Sokan óvtak régi nagyköbcentis autótól, h ááá nem szabad, inkább vegyek újjabb picit. Gondolkoztam rajta, h megéri-e. Számolgattam, h veszek kb 2-3szor annyiért egy kicsi fapados, de fiatal kocsit jobban járok-e. Hát akárhogy számoltam, sehogy nem hozta volna be a kisebb fogyasztás, az autó árát. A Sigma szinte minden olyan extrával fel van szerelve, ami a mai autókban is ritka. Kis lista: Minden irányban elektromosan állítható ülések, vezetőé memóriás, tempomat, lámpamosó, elektromos, és fűthető tükrök, esőérzékelős ablaktörlő, minden ablak elektromos, központizár, elektromos tetőablak, automata klima, sebbeségre keményedő szervókormány, lábtér világitás, sluszkulcs körül is világit, könyöklő, stb stb. Ennyi extra melyik mai autóban van? 20milliós kategóriában talán... Tehát kényelem az maximális. Ehez jön az, h a motor 207Le. Eddig nem talált legyőzőre, bár ahoz kell is egy impreza, vagy hasonló. De ami a legfurább, h gyorsulás nem igazán érezhető, köszönhetően a jó futóműnek, és a teljes zajcsillapitásnak. Csak annyit látsz, h pikk pakk felmegy a sebességmérő, és az eddig melletted lévő kocsik eltünnek a tükörben. A másik, amit észrevettem, h tisztelik a forgalomban, soha senki nem dudált még rá, villiogni is csak azért, h beengedjenek maguk elé. Eddig legnagyobb sebesség amit mentem Gps szerint 220, órája szerint ez már 235volt, de itt még pörgött volna a motor. Alkatrész minden van hozzá, akár bontott akár új, és a rémhirekkel ellentétben, nem horror áron. Szóval még mindig nem bántam meg, h Sigma mellett tettem le a voksomat. Mivel 15éves, biztos h lesznek apróbb hibái, de hát ennyi idősen a legtöbb kocsi már kuka, ez meg tipp-topp, és nem rohad, stb...
Hibalista
- Injektor vezérlő (4ezres fordulat felett dadogott), Fék a sok állástól be volt ragadva, Klímának egy kábele le volt szakadva.
Ide hordtam szervizbe
Szomszédom autószerelő
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Lancer | Következő autója? | Még nem tudom, de csak japánt!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
