A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Pajero Sport (1998)

Pajero Sport 3.0 V6 GLS 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A Bivalyerős Terepjáró

Szöveges ítélet

Nagy, tágas, erős terepjárót kerestem, amibe minden belefér, ha kempingezni megyünk, jól bírja a terepet és utazni is jó vele. A Pajeroval már az első próbaúton megkedveltük egymást. Kényelmes, kezes, azonnal otthon éreztem magam benne.
Férfias, bivalyerős tank! A háromliteres V6-os benzinmotor csodásan dübörög, ha odalépek neki, kíméletes tempónál viszont elég csöndes, simajárású, de ilyenkor is hallani, hogy tele van erővel. Igénytelen, az olajcserén kívül mást nem kér, pedig már kamaszkorba lépett. Bődületesen nyomatékos, jól gyorsul, persze, ehhez étvágya is van, nagyon dinamikusan hajtva 12 - 13 litert is legurít a torkán, de 10 liter körül kitűnően elmegy.
Végigmentem vele egy offroad túrán. Egész nap árkon, bokron, szántóföldön, patakon át, terepgumi nélkül is boldogult 4WD-vel, alig kellett a felező. Országúton is stabil, 150-160 km/ó tempónál is rezzenéstelenül halad.
Az utastér tágas, nagyon jól állíthatóak az ülések, minden kapcsoló könnyen elérhető és egyszerűen kezelhető. A csomagtartóban két felnőtt is tud aludni. Több országon át autóztunk vele, hóban, fagyban és 35°C - ban, ennek sehol nincs ellenfél!
A szervizben már megszóltak miatta: "Ezen már megint semmi nem romlott el!"
Kicsit kemény, a kormányt bizony erősebben kell tekerni, a kuplungot is erővel kell nyomni, az ajtót se tudod hang nélkül behajtani, de ez valódi terepjáró, nem műanyag utánzat! Nem adnám oda egy ... luxus SUV-ért!


Eltelt több, mint 14 hónap, és még 30000 km-t utaztunk együtt. Most, 2016.01.26-án 210 700 km van a Bivalyerős Pajeroban. Kapott új gumikat, a széles 255-öst gyári méretűre cseréltem, 245/70/16 M+S-ra, új gyertyákat és olajakat: váltó, diffi, osztómű. Határozottan fickósabb lett, csökkent a fogyasztása, és csöndesebb is, mint a széles gumival volt. Augusztusban a Magas-Tátra - Krakkó és vissza úton, kb 900 km-en az átlagfogyasztása 9,5 l/100km. Nem hinném el, ha nem én tankoltam volna. Ugyanekkora diesel terepjárók sem fogyasztanak sokkal kevesebbet. Belül még most is kitűnő állapotú, az ülések is, a kárpitok is rendben vannak, nincs elkopva. kívül kisebb karcolásokon kívül nincs nagy javítani való. Eddig semmi baja, csak az előírt karbantartásra van szükség. Nagyon jó terepjáró!

Hibalista

- 1 db klímacső, 15 000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Borsodi műhely, Budapest, Mohács u. 19. Becsületes, hozzáértő csapat!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 150800
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32700
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? megtartom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Pajero Sport 1998

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)