Sportos hegymászó
Szöveges ítélet
Küls?re utcai hobby terepjáró, de kevés átalakítással hihetetlen dolgokra képes, a falra felmászik. 2001-ig kapcsolható az összkerék, diffizáras (középs?+au.els?). Csak jó terepgumi kell rá (keskeny,max215-ös). Nekem a BFGoodrich All-Terrain 215/70R16 -os vált be a legjobban, ez jó utcára,télre,sárban,mindenhol.
Az autó nagyon mozgékony, jól gyorsul. Rövid (3ajt.) hátránya, hogy sz?k a hátsó utasoknak,és szinte nincs csomagtér, cserében ez terepen mind el?ny,mert rövid, fordulékony. A motor egy kicsit nyomatékszegény 2500 alatt, 3200-tól nagyon megindul (174Nm). Viszonylag keveset fogyaszt.
Hibalista
- 150000-nél vettem, ett?l függetlenül minden gyári volt rajta(és jó állapotban voltak!),de biztonság kedvéért ekkor cseréltem rajta: els? fékbetét,kardán keresztek, vezérm?szíj, olajak. A gyári alkatrészek nagyon drágák, de lehet jó min?ség? utángyártottat (japán) kapni hozzá sok utánajárással a gyári 1/4-éért.
Ide hordtam szervizbe
Ignác István, Tura . Kis m?hely. Olcsó, de precíz.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 151000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | samurai 1,3 | Következő autója? | Nem készülök lecserélni legalább 8-10 évig |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
