A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Pajero Pinin (1999)

Pajero Pinin 1.8 GDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Majdnem igazi terepjáró

Szöveges ítélet

A régi szögletes Vitara után ez egy kényelmes, gyors, terepen kitűnően mozgó terepjáró. Nem értem az embereket, minek vesznek terepjárót, ha csak pl Pesten használják? Ez olyan, mint vadászkutya a bérházban.
Fogyasztása terepjárós: 9 alá nem megy az istennek se, de nagyon erős, és gyors autó. Egyesben épp csak indulni kell vele, de ezt az áttétet a terepen kiválóan lehet használni, a felezőre csak extrém esetben van szüség. Egy alkalommal 4 mázsa takarmány volt a ledöntött hátsó üléseken, mi ketten az öcsémmel együtt 160 kiló, s hátul az utánfutón siló, összesen kb egy tonna tömegben. Ezt vitte fel az autó 30 fokos emelkedőn, 20 cm hóban, felező, négy hólánc. A difizárak nagyon jól dolgoznak, 90-ig ki-be lehet kapcsolni a terepváltót: az első kapcsolásra viszkokuplung, a másodikra terep-difizár. Ha fog a kerék, eszméletlen helyeken felmegy, csak a felütésre kell vigyázni, mert egy védő-cső van a kocsi alján, ez a legalacsonyabb pontja. Négyen kényelmesen utazunk benne, ekkor csomagnak a hely minimális. A háromajtós hátránya leginkább ez, de terepen viszont ez válik előnyére. Nekem nem gond bemenni egy disznóért a fák közé, ott megfordulni, s ki is jönni onnan. Egy L200-assal a kolléga elmegy még három kilométert a gáton a következő hídig, én a gát tetején két y-nal megfordulok vele.
Az vegyen ilyen autót, akinek jó terepjáró kell, és ne szomorítsa a kocsiját azzal, hogy terepre ki sem viszi!!!
Tóthlaca

Hibalista

- flexibilis kipufogó-szakasz, digit kijelző, klímakompresszor

Ide hordtam szervizbe

maszek

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? vitara Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Pajero Pinin 1999

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)