Majdnem igazi terepjáró
Szöveges ítélet
A régi szögletes Vitara után ez egy kényelmes, gyors, terepen kitűnően mozgó terepjáró. Nem értem az embereket, minek vesznek terepjárót, ha csak pl Pesten használják? Ez olyan, mint vadászkutya a bérházban.
Fogyasztása terepjárós: 9 alá nem megy az istennek se, de nagyon erős, és gyors autó. Egyesben épp csak indulni kell vele, de ezt az áttétet a terepen kiválóan lehet használni, a felezőre csak extrém esetben van szüség. Egy alkalommal 4 mázsa takarmány volt a ledöntött hátsó üléseken, mi ketten az öcsémmel együtt 160 kiló, s hátul az utánfutón siló, összesen kb egy tonna tömegben. Ezt vitte fel az autó 30 fokos emelkedőn, 20 cm hóban, felező, négy hólánc. A difizárak nagyon jól dolgoznak, 90-ig ki-be lehet kapcsolni a terepváltót: az első kapcsolásra viszkokuplung, a másodikra terep-difizár. Ha fog a kerék, eszméletlen helyeken felmegy, csak a felütésre kell vigyázni, mert egy védő-cső van a kocsi alján, ez a legalacsonyabb pontja. Négyen kényelmesen utazunk benne, ekkor csomagnak a hely minimális. A háromajtós hátránya leginkább ez, de terepen viszont ez válik előnyére. Nekem nem gond bemenni egy disznóért a fák közé, ott megfordulni, s ki is jönni onnan. Egy L200-assal a kolléga elmegy még három kilométert a gáton a következő hídig, én a gát tetején két y-nal megfordulok vele.
Az vegyen ilyen autót, akinek jó terepjáró kell, és ne szomorítsa a kocsiját azzal, hogy terepre ki sem viszi!!!
Tóthlaca
Hibalista
- flexibilis kipufogó-szakasz, digit kijelző, klímakompresszor
Ide hordtam szervizbe
maszek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | vitara | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
