A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Pajero Pinin (1999)

Pajero Pinin 1.8 GDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

kis fürge.

Szöveges ítélet

Az első kipróbálásnál beleszerettem, mert a 12 éves Vitarámhoz képest ez egy kifinomult műszer. Igazi terepjáró, egyetlen hibával: túl alacsony, ezért nagyon kell vigyázni a felakadásra. De ha nem akad fel akkor elmegy bárhol, persze nem tükörradiállal. Mivel hirtelen nem akartam sokat költeni rá, vettem hozzá 4 darab (!) hóláncot. Ezekkel egy tonna silót az utánfutón, 10 zsák egyéb takarmányt az első ülések mögött, és két személyt vitt fel a hegyre, 20cm-es olvadó havon, helyenként30 fokos lejtőn!!!
Mindez köszönhető a felezőnek, és a difizáraknak, nomeg a motor erejének.
Számomra a hátul teherautó, elől nemtudommicsoda batárok nem is terepjárók! Ezzel a kiskocsival elforogsz bárhol az erdőn a fák között, megmászol bármilyen folyó- vagy csatorna-gátoldalt, vagy megfordulsz a gát tetején egy helyben. A batárnak meg el kell menni még két kilométert a gáton a következő hídig. Csak az alját ne akaszd fel!
Sima úton, amilyen nálunk alig van, teljesen személyautós élmény vezetni. Nagyon jól gyorsul, habár az első fokozat nagyon rövid, az ötödik úgyszintén. A menetzaj nagy, a légellenállásából kifolyólag.
A váltó olyan minőségű, amilyet én kevés autóban tapasztaltam ( 1.300.000 km-t vezettem eddig ), nagyon pontos, akár kuplung nélkül is kapcsolható (!), az egyes után, és 90-100-ig a felező kivételével kapcsolható a terepváltó is !!!
Négy személy fér el benne kényelmesen, de a hátsó ülésekre beszállni elég keserves dolog, sokkal nehezebb, mint a Vitarába. A jobb első ülés előredöntése a beszálláshoz szerencsétlen megoldású: nem akad meg magától elől.
Csomagtere négy emberrel szinte semmi.
Audió rendszere nulla.
Minden műanyagérintkezése egy filces anyaggal van illesztve, sehol sem nyikorog!!
Kilenc alá a fogyasztás nem lehet vinni. Benzines, NEM dizel!
Minden alkatrésze nagyon drága: első lökhárító 140000, gyári klímakompresszor 160000, egy gyujtógyertya 6000.
Aki tudja, hogy egy terepjáró nem olcsó mulatság, az egy jó ár-értékarányú autót vesz meg vele.

Hibalista

- folydékkristályos kijelző, km. óra, klímakompresszor

Ide hordtam szervizbe

Maszekhoz hordom, akivel 10 éve elégedett vagyok. A negyedéért csinál meg bármit, a szakszervízhez képest.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vitara Következő autója? Pajero, vagy Nissan terrano
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Pajero Pinin 1999

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)