A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Pajero (1999-2006)

Pajero 3500 V6 rövid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi terepjáró

Szöveges ítélet

Nemrégiben vettem meg ezt a V20 tipusjelű gépet. Nagyon jó állapotban van, hölgytulajdonosé volt (svájci vezetett szervízkönyv) külföldről került be az országba. Az automata sebváltó szerintem egyáltalán nem illik egy terepjáróba, de ez volt a legjobb állapotban a számomra elfogadható árú eladó kocsik között. Küllemében és belül is nagyon jó megjelenésű, a 14- éves kocsi végig garázsban állt, ezt az eredeti gyári fényezés hibátlansága is bizonyítja.

Nem olcsó a fenntartása, mert a 3500 ccm- es V6-os a motor a 14 lityi bunsent simán beszippantja 100-on, de a 208 paci komoly teljesítményt nyújt. A kezelési könyve szerint a végsebessége 190 km, de én ezt még nem próbáltam. 2x hajtottam meg rövid időre 165- ig. Ez nem egy aszfaltra készített SUV, amit száguldozásra terveztek, ez egy valódi alvázra épített régi jó nehéz terepjáró. A motorja nagyon csendes, de ha gázt adok a V6 mély tónusban nagyon imponáló hangon felbúg. Szeretem. Rövid kivitel, ezért különösen fordulékony ami a terepen különösen nagy előny, így könnyű vele tolatni, manőverezni.

Ülései nagyon kényelmesek, az elsők teleszkóposak. Úgy a fűtés, mint a klíma rendkívül hatásos, a hátsó ülések számára külön szabályozható.

Eddig különösebb gond nem volt vele, de még nem is töltött sok időt nálam.

Ha a benzin ára nem emelkedik jelentősen tovább (most éppen 300-320 Ft) akkor hosszú ideig megtartom. A szerelők szerint ezek a nagy hengerűrtartalmú motorok simán elmennek 4-500 ezer km-t. Lehet is, mert 2000 körüli fordulaton járok vele :-)

Hibalista

- Fékbetétek hátul
- 1 db izzó

Ide hordtam szervizbe

Szomszéd bácsi (nyugdíjas autószerelő) olcsó.
Nem osztályozom, mert egy fékbetétcsere nem egy nagy etwas :-)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 123000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Astra 1,6 Következő autója? Egyenlőre marad.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Pajero 1999 (2000)

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)