A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Pajero (1999-2006)

Pajero 2.5 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hálátlan Szerető? Nem is...:)

Szöveges ítélet

Az autót 2021 novemberben vásároltam. Azért rá esett a választás, mert szükségem volt egy olyan autóra aminek a kisebb terep sem kottyan meg és azért komfortosan utazni is lehet vele! Először pick upot szerettem volna, de ebben az ár kategóriában akkor egy sem volt olyan állapotú amit szívesen megvettem volna! Következett a fórumok olvasása, kérdezgetések, tájékozódás a típussal kapcsolatban... Majd egy példány megpillantása egy dunaújvárosi kereskedésben... Tudtam hogy csodát nem várhatok egy 2000-es évjáratú autótól, de ez nem is következett be. A kocsi Olaszországból származik, 2019-ben hozták be, ok! 3 ajtós rövid karosszéria, 2.5 tdi, 4d56 motorkód, mechanikus adagoló, 99Le, manuális váltó, terepváltó nem super selectes csak sima, klíma, elektromos ablak... Ha minden működik nem is kell más... Igen, tudom a 3.2-es DiD-sek 160 lovasok, jobban mennek, legtöbbjük kényelmes autómataváltós, de ott az a hírhedt adagoló amit senki nem kíván magának. Példányunkon a legnagyobb ellenség a rozsda, az nincs! :) Viszont telibe újra van fújva az egész, szép narancsosan ahogy illik, persze ez nem a szín. A szín az ezüst! Egy 21 éves autónak elnéztem hogy vannak dolgok amik nem úgy állnak rajta, valami meg kopott, kitört-letört, de le van, ki van javítva... Jó az üzemanyagszint, és a vízhőfok nem jók, típushiba... (R10-R12 ellenállás) Nem volt szimpatikus se a kereskedés, se a kereskedő, se az autó... Ám puff, mégis meg lett vásárolva... Hogy miért nem tudom, ne is kérdezze senki! Próbaúton, hazafelé, majd a vásárlást követően is rendesen megy, nincs füst, motortérben aggasztó jelek sincsenek, teszi a dolgát! Az olaj picit fogyogat. Jaaa, óra szerint 220.000km körül vagyunk, ezt persze azért nem hittem el! Inkább 400-500 közé tettem volna a ha tippelnem kellett volna így utólag, de a belső és külső állapot egyáltalán nem tükrözte. Aztán egyre jobban kezdett fogyogatni az olaj. Jól van, jól van, csak 21 éves ez nem múlhatott el nyomtalanul. Aztán decemberben karácsony előtt pár nappal szétrobbant a hátsószélvédő, csere a gyorsan!Hopp egy 50-es! Újév, január tizenvalahányadika kb, esett egy minimális kis hó, reggel indulás, kopogó hang a motorból, na majd ha hazaértem megnézem, nem lehet vészes! Hát nem értem haza,kb 5 km után erősödött a csattogó, kopogó zaj majd motorhiba, és leállt! Éreztem, ez nem egy sima szíj darab amelyet lotyogtat a lendület... Ezután belenéztem egy kényszerű csúnya motorfelújításba! Motor ki és szétszedés, főtengelyköszörűlés, csapágy, hajtókarcsapágy, hengerfejezés, gyűrűzés, összes tömítés,szimmeringek, folyadékok, szíjak stb! Csomó ideig nincs autó, majd meg vesztem! A végén egy több mint 6 kilós javítási költség, munkadíjjal, gépműhellyel, alkatrészköltséggel, mindennel együtt! Boldog vagyok! Ismerjük a mondást, ahol majom van, oda kell banánka is! Egy ültetvény! Majd alig használom egy kicsit , kap egy kis sarazást, puff beállnak a féknyergek a baloldalán elöl-hátul, nyereg csere! Nem lehet javítani! Most már legyen jó! Kezdem magam úgy érezni mint aki vett egy jó BMW 530d-t! :) Hát nem is tudom, vegyesek az érzelmeim! A vételáron felül lassan 900.000-nél járok. Gazdaságilag nem éri meg eladni, de amúgy sem adnám , hiába mindenki másképp hülye! Így hát nem túl őszinte mosollyal, de használom bőszen, és várom mi lesz a következő baki!

Hibalista

- Motorfelújtás: Főtengely csapágy, főtengely köszörűlés, hajtókar csapágy, hengerfej javítás, gyűrűzés, tömítések, szimmeringek, vezérlés, balanszszíj, balansztengelytartó konzol stb hátsó szélvédő csere, baloldali féknyereg elöl-hátul stb.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vitara Következő autója? Hilux
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Pajero 1999 (2000)

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)