Életem legnagyobb ballépése
Szöveges ítélet
Szerettem kb.: félévig,
14 milliós autó egy évesen kezdett szétesni, rozsdásodni, mint egy régi Dacia.
Rozsdásodott, a fékek miatt félelmetes volt járni vele.
Most utálom, még hányingerem is lesz, ha rágondolok.
Bármit életem hátralévő részében, de Mitsubishit NEM!
Hibalista
- Féktárcsák 40 ezer kilométernél elégtek, bőrülés szétmállott, több helyen kezdett rozsdásodni, festék a küszöböknél lepattogott, biztonsági öv kirojtosodott.
- A garanciális ügyintézés horrrror!
- A Csiki-Bege Autópláza KFT.-nél felvették a hibákat, majd értesítettek telefonon, vihetem, orvosolják.
- Nos, orvoslás:
- féktárcsa szabályozás! Értik? Szabályozás!!! Plusz igéret, ha nem, lesz jó, akkor csere lesz. Nem lett jó...anyaghibás spiáter. Vissza, utánna bele az arcomba a hazugság: csere.....ha fizetem az új tárcsákat. Ez szerintük kopás.
- Jó, nem? Első autóm Lada volt. 50.000 km-nél szabályoztunk tárcsát, de könyörgöm, az egy Lada volt! Szóval, prémiumkategóriánál selejt a tárcsa, és a vezérképviselet szerint tuti, túlterheltem, vontattam hegyről lefele, városban rodeóztam, stb.
- Korrekt!
- Bőrülés? Majd rendelik a következő huzatot, és lesz...már egy hónapja. Az új ugynilyen vacak lesz, mert tizenmillióért csak az ülőrész bőr, a többi vacak, kritikán aluli minőségű MŰBŐR!!! 600.000 ezer felárért. Jó, nem?
- Küszöbökön festék hámlik, ez nem garancia, szerintük lerugdostam. Olyan helyeken is, ahol egy csecsemő lába sem fér be.
- ROZSDÁSODIK!!! Belülről, kifelé, a hátsó és az oldalablak tövében . Természetesen nem garanciális, mivel nem rozsdásodott át. Átszúrjam? Igen, javasolták a szervizben, utánna már gittelik, fényezik. Tizenmillióért. :-))))
- Összegezve: életem legrosszabb döntése volt.
- Csupán szerencsétlen új tulaját sajnálom, akinek eladtam. De meg kellett volna a ROZSDABOGLYÁT tartanom? Most vettem egy majd 10 éves autót. Láss csodát: eredti fény, nincs rozsda, a bőr hibátlan, a féktárcsák eredetiek, és 120.000 km van a paripában.
- Igaz, nem Mitsubishi Pajero.
- Mert nekem többé ez a háromgyémánt nem kell, semmilyen formában.
- Aki nem hiszi, szivesen megadom az új tulaj telcsiszámát, de ne hivatkozzon rám, mert csúnyákat fog hallani.
- Persze, nem én gyártottam ezt az ipari hulladékot.
- Köszönet neked Mitsubishi, köszönet az importőrnek a csodálatos, korrekt garanciális ügyintézéshez, gondolom, Trabantéknál képezték őket, köszönet a Csiki-Bege Autóplázának, a szervizeseik ha jóestét kívánnak, javaslom kinézni az ablakon, mert tuti, virrad.
Ide hordtam szervizbe
Érd, Mitsubishi szerviz
Csiki_Bege Autópláza
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Csiki-Bege Autopláza
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 47000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Navara | Következő autója? | Daewo, Lada, Dacia?? |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |
