Diplomata traktor
Szöveges ítélet
Driver-ként használom, követségi autó.
Ha ingyEn adnák, hazahoznám, dE pénzt nEm adnék érte.
Buzi nagy dög, sehol nem lEhet elférni vele. Elektromos bőr, meg minden szar van, de parkradar nuku...(mondjuk nem húztam még meg, de azért szar....)
Lusta, mint a fos...(Jó, Jó tudom Gdi szegénykeverékes, meg 2t.+, de nagyon nem megy)
Fogyasztani viszont fogyaszt a mocsok rEndEsen....350 km után full tank:) Mi lenne ha nem GDI lenne?:)
Elromlani is elromlik. Ha bEMELEgszik veszít a tELJEsítményből, úgy szól mint egy ipari hajszárító, de a szerviz szerint ez normális:) Persze engem nem érdekel...
Az autómata váltó viszont egész jól működik kézi üzemben....Van határozott motorfék-hatás, és egész jó a reakcióideje.(nem úgy mint D-ben, soha nem tudni mennyibe van, és általában nem vált vissza kick-re sem, csak töttyög:) )
Az alapvető funkciók (pl fűtés) használata bonyolult.
Csörög, zörög, úszik, dülöngél.....
Összeségében annak ajánlanám, aki milliomos, hegyen lakik, de a benzinkút is közel van. Továbbá szeret 2-3 napnta teletankolni, és szeret 3 kört menni egy parkolóhelyért:) (Na nekünk nincs ezzel gond, mi a buszsávban nyomjuk:) )
Elnézést a kritikáért. Én Japán párti vagyok (BMW szerelmemet félretéve), viszont dzsip-ellenes...Őszintén: ilyen autóra nincs szükség!
Csak azt élvezem, hogy kék DT rendszám van rajta, és alig várom, hogy lebasszam a garázsba, és átüljek a E 350 Mercibe:)
Kérem senki ne vegyen ilyet!
Hibalista
- futómű, motor, elektronika
Ide hordtam szervizbe
hagyjuk
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
áhh....
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | BMW 528i | Következő autója? | csak a Mercit szeretném vezetni, nem ezt:) |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
