A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Pajero (1999-2006)

Pajero 3.2 DI-D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

3.2 DI-D WAGON

Szöveges ítélet

Nagy, erős szeretem... Használtan, 2 évesen vettem, a 8,5 M Ft-os ár így megkímélt az első évek nagy bukásától. Az újat nem tudnám és nem is akarnám megfizetni. Az előző is Pajero volt, a rövid változat 2,5-ös motorral. 8 évig használtam, 2.000-230.000 km alatt egy önindító javítást kért a szokásos szervizeken kívül, kicsit teheratós, de elnyűhetetlen volt.

Na a DI-D már nem ez a kategória. Személyautós kényelem, japánosan egyszerű belső tér, jó stabilitás. Kicsit hangos motor, de nem zavaró, ikább markáns. Határozott, de nem gyilkolós vezetési stílus mellet 11 liter köröli fogyasztás, amire a 2 t feletti tömeg mellett szerintem nem lehet panasz. De boszzantó, hogy ( mint mások is mondják ) az LCD kijelző elszáll és csak nyomkodás után mutatja pl az órát ideig-óráig. A személyautósan kényelmes futómű sem tűri már olyan jól a kátyukat, a kerékagy csapágyak el-el halnak. A korona akkor is az automata váltó befuccsolása volt, főként mikor elrebegték, mibe kerül, ha cserélni kell. Szerencsére, csak elektronikus alkatrészt kellett benne cserélni, de senkinek sem kívánom azt az élményt, hogy autópályán 170-nél ( akarom mondani persze hogy 130-nál ) csupa biztonságból visszavágjon 3-ba és a szélvédőre felkenődve gondolkodhasson a vezető mi is lehetett ez...meg miért villog a sárga lámpa a meghajtás kijelzőjénél.

A hatalmas csomagtér nagy ajándék, két gyerekkel, babakocsival, kisággyal... felszerelkezve sem kell menyóig pakolni. A 3. üléssor tényleg csak gyereknek vagy rövid útra kényelmes, de aki 7 felnőttel akar furikázni vegyen kisbuszt.

A CD táras gyári zene elfogadható, de a rádiós rész kritikán aluli, kicsit gyengébb jelnél már élvezhetelen, adó váltásnál másodpercekig csendben gondolkodik. Külön furcsaság a kb 70 cm kinyúlású kihúzható antenna az ember magasságú autó A oszlopának tetején. Ha kihúzom minden garázsnál karcol ( tolatásnál esetleg törik ) ha beljebb tolom nincs vétel.

Nekem plüss belsővel van, ez teljesen korrekt, amugy sem vagyok híve a bőrnek.

A terepváltót ajánlatos akkor is meg-meg járatni, ha valaki csak városban használja, mert hoszab pihentetés után a tolórudak beragadnak és hibára fut és megint villog a sárga lámpácska. Ne akkor legyen gond ha netán a dagonya közepén állunk. Apropó terep váltó, tudom, hogy ez is csak egy elektromos kapcsoló, de itt legalább az illúzió megmaradt, hogy váltót markolászik az ember, nem valami gombot kell tekergetni.

Az összkép igen vegyes. Alapjában véve nagyon szeretem, de akinek nem a terepjárós érzés, a ténylegesen terepen való közlekedés a fonosabb, hanem a komfort, vagy a belső design, az vegyen valami németet.

Terepen is használom, na nem a bozótosban, de kb 20 cm iszapban már forgolódtam 2 t vontatmánnyal és nem kellett szégyenkeznem. A dimbes dombos terepre inkább a rövid tengelytávú változattal érdemes bemászni, de az öt ajtóssal sem akadtam még el sehol. Hóban fagyban a nagy tömeg miatt inkább lefele kell óvatoskodni, a bajorok lejtmenet vezérlője lehetne itt megoldás, nem tudom hogy extraként rendelhető e egyáltalán.

Hibalista

- LCD kijelző a közép konzolon 80.000 km még nem vitt rá a lélek kifizetni a 100 e Ft-ot a cseréért
- Első kerékagy csapágy 120 e /db 100.000 km
- Automata váltó érzékelő bigyó 80 e a 2 db 120.000 km
-

Ide hordtam szervizbe

Murcin Pajero szerviz Máriahalom

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Galant 2.0 Td, Pajero 2.5 TD Következő autója? ????
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Pajero 1999 (2000)

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)