A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Pajero (1991-2000)

Pajero 2,5 tdi 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Napi autó

Szöveges ítélet

Az utsó 2 db magyarországi "ÁFAPajero" egyikeként vásároltuk újonan ´99-ben, jó lesz ez ennyiért alapon és nagyon megszerettük. Belső kényelme nekem egy kicsit fapados volt, 3 éves kora környékén kijött a TGK belső és beugrott a bontóból egy komplett 7 személyes belső egy 3,5 V6-ból, bőrrel, himbilimbiüléssel, stb, nagyon kényelmes. Terepen is jobb a bőr, nagyon könnyen tisztítható.
A legjobb hajtásképlet szerintem a hátsó kerék + kapcsolható első hajtás, nem is akarok mást, a menet közben kapcsolhatók ha egyszer szétesnek marha sokba tudnak kerülni. Az előttem szólókkal egyetértek abban, hogy ez az egyik utolsó igásló típusú autó, mindent kibír. Nem gyártanak már ilyeneket. A kopó alkatrészek átlag személyautó gyakorisággal mennek a kukába, pedig használom terepen és húzok vele nagy súlyokat is. Végsebessége elég halovány, 130 fölött erőlködik, addig egy nyomatékos örömautó. Bp katasztrofális útjai nem izgatják. Az első futómű kapott már egy felújítást, de nem haragszom az autóra emiatt :)
Amennyibe ez került/kopott/amortizálódott, az egy csoda, ma már nincsenek autók ilyen ár/érték arányban. Marad, nem adom el, örök darab. Olajcserét/vezérműszíjcserét gyári intervallumban kap a sarki szervízben, a többi miatt szól, ha akar. A fényezése Japán minőség, kapott már 2 polírt, mindkettő után tényleg újnak nézett ki.

Hibalista

- Akksi csere már 2x, alkalmanként 40-45000 Ft.
- Komlpett első futómű felújítás 130e km környékén kb. 130.000
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 185000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Pajero 1991

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)