Napi autó
Szöveges ítélet
Az utsó 2 db magyarországi "ÁFAPajero" egyikeként vásároltuk újonan ´99-ben, jó lesz ez ennyiért alapon és nagyon megszerettük. Belső kényelme nekem egy kicsit fapados volt, 3 éves kora környékén kijött a TGK belső és beugrott a bontóból egy komplett 7 személyes belső egy 3,5 V6-ból, bőrrel, himbilimbiüléssel, stb, nagyon kényelmes. Terepen is jobb a bőr, nagyon könnyen tisztítható.
A legjobb hajtásképlet szerintem a hátsó kerék + kapcsolható első hajtás, nem is akarok mást, a menet közben kapcsolhatók ha egyszer szétesnek marha sokba tudnak kerülni. Az előttem szólókkal egyetértek abban, hogy ez az egyik utolsó igásló típusú autó, mindent kibír. Nem gyártanak már ilyeneket. A kopó alkatrészek átlag személyautó gyakorisággal mennek a kukába, pedig használom terepen és húzok vele nagy súlyokat is. Végsebessége elég halovány, 130 fölött erőlködik, addig egy nyomatékos örömautó. Bp katasztrofális útjai nem izgatják. Az első futómű kapott már egy felújítást, de nem haragszom az autóra emiatt :)
Amennyibe ez került/kopott/amortizálódott, az egy csoda, ma már nincsenek autók ilyen ár/érték arányban. Marad, nem adom el, örök darab. Olajcserét/vezérműszíjcserét gyári intervallumban kap a sarki szervízben, a többi miatt szól, ha akar. A fényezése Japán minőség, kapott már 2 polírt, mindkettő után tényleg újnak nézett ki.
Hibalista
- Akksi csere már 2x, alkalmanként 40-45000 Ft.
- Komlpett első futómű felújítás 130e km környékén kb. 130.000
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 185000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
