Jobb társ, mint egy ...
Szöveges ítélet
Nyolc év és közel háromszáz ezer km után állítom , ennél jobb terepjárót nem tudtam volna találni. Még ma is hiányzik, mióta cseredarab lett...Pedig az élete nem volt mindíg irígylésre méltó, szinte naponta futott közúton, autópályán és terepen-hóban,fagyban.Viszont meghálálta a rendszeres szervizelést és a gyári cseredarabokat.Mondjuk mást nem nagyon lehet kapni hozzá, a gyári viszont megbízható és drága.Bár ha azt vesszük, hogy azzal ismét elgurul 100-200 e.km-t, nem is annyira.A mai napig h?ségesen indul- - 17 Celsiusban, bátran lehet vele tervezni többszáz km-ert, nem hagyja cserben vezet?jét.A motorja er?s és megbízható, a futóm?ve kétszer ekkora terhet is képes hordani.Kényelme nem vetekszik a személyautókéval, de akinek változatos utakra és terepre kell...A négykerékhajtás tökéletes - jó gumikkal (jelenleg Pirelli Scorpion A/T) bárhol elmegy-kár,hogy 4*4 menetközben nem kapcsolható.Talán a súlyelosztással van némi gond,a hátulja könnyen elkapar, ha üres. Fogyasztása vegyes használattal nem, négykerék hajtással megy kevéssel 10 l fölé.Mindent összevetve-bárcsak az utóda is ilyen lenne...
Hibalista
- izzítógyertyák , gömcsuklók , fékbetétek 100.000km-enként,akkumulátorok 7! év után, kuplung szerkezet 245.000! km után
Ide hordtam szervizbe
MOBILSPED Kft Nagyhegyes-Gólyás
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 290000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Frontera | Következő autója? | ??? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
