Elnyűhetetlen péniszhosszabító
Szöveges ítélet
A jelzett futásteljesítményből én kb. 10.000 km-t tettem bele, de figyelemmel kísérem a gépdög sorsát. Valószínűleg apámnak kicsi lehet a pöcse, hogy ilyen autót vett annak idején, mert ki az a marha, aki alvázas terepjárót vesz 3500-as benzines mocival vidéki kisvárosba, aszfaltra. Még BP-re megérteném az erőfölény és a magas üléspozíció miatt dízellel, de így vidékre mi a búbánatnak? Margit, noooormááááááális ???? a gép megtett már kb 5 km-t laza talajon és egyszer nagyon durván terepeztünk vele: felmentünk haver 7végi házához az emelkedőn. azért ennél kicsit többet bír a hajtáslánc. valószínűleg előbb fosnám össze magam a félelemtől, mintsem ez elakadna vagy borulna. bár egyszer jóapám demonstrálandó a 4wd hajtás, a felező és a difizárak aszfaltozott sík főúton való nélkülözhetetlenségét majdnem sikeresen beleborította a vasat az útszéli árokba. csak kicsit lehúzódott a nedves árokpartra és nem vette észre, hogy az árok csak sekélynek tűnt, de ez optikai csalódás volt, mert az árok mélyén a félméteres fű eltakarta annak szakadék szerű kiképzését. én meg már szinte magam alatt láttam a szédítő mélységet teljes súlyommal az oldalablak szakítószilárdságát próbára téve.
Na mindegy. Nem vagyunk egyformák. A pontszámok magyarázata:
szerette-e? - kérdés, súlyozott átlag. apám tipikusan és megmagyarázhatatlanul perverzül imádja. amikor még volt értéke a kocsinak, nem tudtuk rávenni, hogy cserélje le egy valóban használható típusra. azóta sem jut eszébe, hogy megváljon tőle, ez már alóla fog kirohadni (10 pötty - 100.000 km), míg engem ténylegesen kiráz tőle a hideg. (1 pont - 10.000 km). a többi pontszám főleg az én tapasztalatom és mérésem. nem az a bajom a kocsival, hogy önmagában vacak (óóó, dehogy!!), hanem az, hogy amire kell, arra tökéletesen alkalmatlan. autópályára???, kisvárosba??? na nemár. ha hátul ülök, majdnem elhányom magam, annyira ráz. billeg az egész, miközben a kanyart meg az istennek sem akarja bevenni. értem én, hogy 1800 kiló, meg alváz, meg ballonos gumi, na de akkoriskéremszépen.
azt viszont el kell ismernem, hogy elpusztíthatatlan egy dög. ebben aztán van vas rendesen. olyan bazi laprugók vannak benne, hogy az elbírna egy tankot is. a motor sem az a tipikus kihegyezett-kicsavart konstrukció (208 paripa), nem lehet ezt széthajtani. menni viszont még ezzel a nagy motorral sem megy jól, de ez érthető. nem vörsönygíp. egyesben meglódul, majdnem felemelkedik a motorháztető a horizont fölé, de aztán nagyobb sebességnél legyőzi a ménest a légellenállás és a téglaszerűen áramvonalasított karcsú forma kölcsönhatásából eredő visszafogó erő.
remélem fog olyan sokáig szolgálni fater feneke alatt, hogy annyira elértéktelenedjen (nincs az messze), hogy bele lehessen vágni vele BP-Bamakóra, vagy hasonlóra. a gép biztos kibírja addig.
Hibalista
- elektromos rendszer - valami gond volt a beleépített GPS-es nyomkövetős riasztóval, ez meg hazavágta az elektronikát.
-
- kuplungszerkezet - fater hazavágta. mai napig nem bírom felfogni, hogy sikerült neki, de kétszer összejött, pedig gondolom kicsit komolyabb a cucc teherbírása, mint egy kispolszkinak.
Ide hordtam szervizbe
zalaegerszegi és győri márkaszervizek - egy kutya. iszonyatos összegű számlák, kevés siker az elektromos gondokra.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
siófoki márkaszerviz - na itt végre megcsinálták, beleadtak apait-anyait. és még a számla sem lett horror.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 206 | Következő autója? | Renault Megane Grandtour |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
