A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Pajero (1982-1991)

Pajero 2.5td 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ügyes habarékkavaró

Szöveges ítélet

Ez az autó a terepjárók között igazi középút!!! Amennyiben valaki mindennapi használatra akar venni 4x4-es autót nem sok pénzért, akkor a 3gyémánt eme kedvelt modellje mindenképpen jó választás lesz!
Ezidáig 2db volt bel?le 1-1 évig, (a másik a 2.6benzines motorral szerelt változat volt, ami nem vált be) de szerelni komolyabban sosem kellett szerencsére.
Az "olajkályha" pedig extrém körülmények, pl off road versenyeken is be volt vetve, amik persze azokat az alkatrészeket is elny?tték, amik soha az életben nem mentek volna ki a kocsiból, ha rendeltetésszer?en van használva.
Lehet emelni, majdhogynem világba, tuningolni, ami nem rövidíti a motor élettartamát drasztikusan.
A karosszéria aránylag jól bírja az id? vas fogát, a hátsó ajtó körül és a fülketartó bakoknál kezd kirohadni leghamarabb.
A váltó jó konstrukció, de a terepváltó láncos meghajtása már némi odafigyelést igényel, mivel könnyen megnyúlik és akkor els? hajtás nélkül marad a vas.
Legnagyobb gyengéje az els? félmerev hidas futóm?, aminek gumiharangjaira nagyon oda kell figyelni, mivel nagy pénzt húz ki a zsebb?l az esetleges kiszakadás utáni következmény...
A torzió rugók kényelmesek, de el kell találni a keménységét beállításkor, mert pattoghat ha túl feszesre van "emelve".
A kardánok és a hátulja már sokkal igénytelenebb, csak a laprugók karbantartására érdemes odafigyelni, mert ennyi év után már könnyen törhet és leül a hátulja.
Az igazság, hogy manapság már nagyon nehéz találni ebb?l a típusból jó állapotút, mivel kifutott már, és legalább 15 éves mindegyik, ami meg is látszik az úton futott Pajikon.
De ha az ember egy kis pénzt és id?t meg persze némi munkát belerak, amit mindig kell, ha az ember ilyen kocsit vesz, akkor hosszú élettartammal, és megbízhatósággal hálálja meg!

Hibalista

- Gyenge pontja, ha az ember egy kicsit terepjárósabban használja, mint egy személyautót:
- - Els? futóm?, f?ként talpasok, gömbfejek, sarlókarok, amiket a gyárinál jóval nagyobb kerekek kezelnek be.
- - Fels? kuplung munkahenger
- - olajfolyás diffikb?l
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1987
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 165000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? pajero 2.5tdi Következő autója? Valami japán, Honda, Toyota Mazda vagy Mitsu.
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Pajero 1982

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)