Csetresz
Szöveges ítélet
Kellett egy olcsó vadászterepjáró... Közel 1 évig bújtam a netet, Samurai, Frontera volt képben (eléggé behatárolta az ár a kereshető típusokat), aztán találtam ezt, alig több, mint 500 ezerért. Kívül-belül lelakva, de kitűnő műszaki állapotba (mint utóbb megtudtam a tulaj anno az Autóker Vállalat vezető szerelője volt, a kocsit ~170 ezer kilóméteres futással hozta Németországból, közel 15 év alatt alig 50 ezret ment vele). Takarítás, alap vezérlés és nyálcsere aztán mehet --> ez volt a fontos! Azóta: lekerültek a külső szélesítések, a trepni, a széles alufelni gumistól és a nagy keretes külső tükör (az öreg gyakran húzott vele csónakos futót, de engem akadályozott a vadászatban). Amit csináltam: teljes nyálcsere (motor, váltó, diffi), hátsó laprugók újrakovácsolása, General Grabber A/T gumi az eredeti acélfelnikre, 2db gyári kisméretű tükör, fékvezetékek cseréje. Ami ezután jön: karosszéria/alváz rozsdátlanítása (szerencsére csak felületi hibák vannak), festés (gyári Jupiter green színre, most fehér), féktárcsa/dob cseréje, futómű emelése...
Rossz tulajdonság: traktor... :)))
Jó: "kettesben, alapjáraton mindenhol elmegy a határban" by Apósom :D
Hibalista
- Semmi, de tényleg! Azaz hazudok: kiment a bal oldali helyzetjelző, ezt azzal orvosoltuk, hogy - mivel nem találtuk a hiba okát - húztunk egy vezetéket a jobb oldalitól, azóta hibátlan...
Ide hordtam szervizbe
Szomszéd
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Péter (aki anno a helyi Mitsubishi szalon vezetője volt)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 236000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 250000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Pajero/L200 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
