A nagy zöldség
Szöveges ítélet
Az autót elég elhanyagolt állapotban sikerült megvenni, a felújítása még most is tart.
Az autó klasszikus terepjáró, alvázas, kapcsolható összekékhajtású modell.
A 2.3-as, 84 lóer?s régivágású turbodízel motortól sokat nem lehet várni, de attól sem kell félni, hogy feltartjuk a forgalmat, a végsebesség 130-140km/h körül mozog. A rövid kasznis modell a terepjárók közt viszonylag filigránnak mondható a maga 1500 kilójával.
A bels? négy személynek nyújt elég teret, a hátsó ülések támlája csak vállmagasságig ér, és hiányzik a fejtámla is. Cserébe a hátsó pad egy mozdulattal el?re hajtható és így, az alapból sz?kös csomagtartó mérete megduplázhó.
A szervokormány és a fényszórómosó az alapfelszerelés részét képezi, de ezzel a felszereltségi lista végére is értünk. Persze nem szabad elfelejteni, hogy egy huszonéves modellel van dolgunk.
A futóm? szinte személyautós, már ami a kezelhet?séget, egyenesfutást illeti, a hátsó rugózás azonban pattogós, de aki szeret lovagolni, élvezni fogja.
A váltó nagyon könnyen és kellemesen kapcsolható. Alapállásban csak a hátsó kerekeket hajtja a motor,a váltókar melletti terepváltóval lehet öszkerékbe, illetve felez?be kapcsolni, de csak álló helyzetben.
Hibalista
- Váltó, kormánym?, h?t?, laprugók
Ide hordtam szervizbe
Nippon Autó Kft.
www.nipponauto.hu
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Eclispe | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
