A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Outlander (2012)

Outlander 2.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szimpatikus dög

Szöveges ítélet

A kocsit egy éve vettük, miután pár hónapig nézegettük, hogy milyen új autót vegyünk magunknak - a legfontosabb feltétel az volt, hogy tágas legyen, elnyeljen SOK csomagot, és kényelmes legyen hosszabb - autópályás - utazásokhoz, de a nyaralásainkan gyakran előforduló ENYHE terep se legyen neki akadály...szóval szóba jöhetett volna egy tágasabb kombi is, de végül ez lett a nyerő. A legmagasabb elérhető felszereltséggel vettük egyrészt a biztonsági cuccok, de főleg a hifi miatt. Ez azzal járt, hogy bőrüléseket adtak hozzá, pedig nagyon szívesen lemondtam volna róluk...
Mit szeretek benne?
- Tényleg tágas, kényelmesen elfér négy ember.
- A Rockford Fosgate hifi kimondottan jól szól.
- Ha nem kell nagyon nyomni a gázt, akkor elég csendes.
- Vezetési élményt nem nyújt, de használni/utazni én kimondottan kedvelem a CVT váltót.
- A telefonhoz kapcsolódás jól és gyorsan működik általában, akár bluetoothról, akár Apple CarPlayről van szó.
- A futómű, úttartás, rugózási kényelem eléggé rendben levőnek tűnik, még ha a sofőr és az út közötti kapcsolat nem is nagyon érezhető...:)
- Az elektronikus biztonsági cuccok viszonylag jól működnek - főleg az adaptív tempomat sokat tesz az utazási kényelemhez. De a kamerák is segítenek a parkolásban rendesen pl.
- Ahol az ember elsősorban tapogatja az autót, ott nagyjából rendben vannak az anyagok a beltérben.
- Ja, a 150 lovas, 2 literes benzinmotorral a kocsi nagyon nem egy rakéta, de igazából szerintem elegendő a teljesítmény. nem gyorsul nagyon, de cserében 130-ról is normálisan megindul és gyorsul 180-ig simán (német autópályán tesztelve, mielőtt...:) ). szóval előzni lehet vele, csak nem nyom a gyorsulás az ülésbe.
- A hátsó ülések tologathatók és állítható a háttámlájuk is. Ez utóbbi jó az utasoknak, az előbbi meg a csomagoknak tud adni extra esélyt. :)
- A csomagtartó ANNYIRA nem nagy, de azért viszonylag OK...
- Összességében az UTAZÁSI élmény szerintem jó, meg lehet tenni hosszabb utakat anélkül, hogy nagyon elfáradna az ember - ebben a legtöbbet a jó hifi és a tempomat segít szerintem.


Mit NEM szeretek:
- Nagyon gyatra (szerintem) a szellőző és légkondi rendszer.
A középső légbeömlők mindenképpen tolják a sofőrre (és az elöl ülő utasra is) a levegőt direktben, ami kimondottan zavaró.
Melegben nagyon hamar kis teljesítményre rakja a ventillátort az automata, magyarul rohadt meleg marad bent, ha nem állítgatja az ember kézzel. persze ez főleg direkt napsütésben gond, ami nem egy egyszerű probléma, de még a 18 éves Octaviánk is jobban kezeli a kérdést...
ja, és persze a bőrülések nem szellőztethetőek...
Szóval érdemes egy kis felhőt kötni a kocsi fölé nyári utakon, hogy ne süsse a nap telibe a zautót.
Télen nagyon random, hogy túlfűti vagy kellemetlenül hideg levegővel hűti az utasteret 21-22 fokra állított hőmérséklet esetén.
Hátul vannak kis szellőzőrostélyok, de nagyon gyengéden lengedez a levegő arra...
Ha a ventillátor nem a legalacsonyabb fokozaton üzemel, akkor kimondottan zajosnak tűnik.
- Hiányzó deréktámasz az első üléseken. Ez nekem hosszabb úton nagyon hiányzik, nem tudom úgy beállítani az ülést, hogy igazán kényelmesen le tudjak vezetni néhány száz kilométert. Egyébként az ülés kényelmes lenne, mert nagy, jó a fejtámla stb. de a háttámla béna - állítható deréktámasz nélkül is kényelmes lehetne, ha jobb lenne a háttámla íve.
- A beltér zongoralakkjai - túlélhető, nem akkora probléma, de tényleg minden porszem meglátszik rajta.
- rejtett gombok a beltérben - jó pár funkció gombjai úgy vannak szétszórva, hogy vagy lefele vagy a kormány mögé kell nézni, hogy eltaláljam - jó, ahogy tanulom az autót, néhányat már megtalálok vakon, de azért az automata Start/Stop kikapcsológombját a csomagtartó nyitógombja mellé tenni érdekes ötlet...

Egyébként az autó külseje szerintem japánosan szórakoztató - nem mondanám szépnek, de legalább egyedi, és nem akar nagyon európai lenni.
A beltér már 2012-ben sem volt túl modern, az eltelt években meg nem változott sokat, de ha valakinek nincs igénye a legmodernebb vonalakra, akkor szerintem nem gond, nekünk otthonos érzést sugall ezzel, és ez nekem elég. :)
Igazából az érződik rajta, hogy a műszaki dolgokat viszonylag jól kigondolták, megcsinálták, de a felhasználóbarátságra nem volt kapacitás, ezért kicsit baltával faragott minden. :)

Összefoglalva - egy elég jónak tűnő és főképp szimpatikus autó - ha megbízhatónak bizonyul, akkor maradhat. :)

Hibalista

- Eddig szerencsére semmi...

Ide hordtam szervizbe

Márkakereskedő, de külföldön...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2019
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Octavia 1.8T Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Outlander 2012

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)