A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Outlander (2012)

Outlander 2.2 DI-D 4WD 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Kis fogyasztású hétszemélyes hátasló

Szöveges ítélet

Előző autóm is Outlander volt, ebből is leszűrhető, hogy elégedett voltam az elődjével, amit 3,5 évig hajtottam, és kb. 100.000 km-t tettem bele.Az új modell külseje megosztó, de két apró módosítással magam számára tetszővé varázsoltam a látványt.

Amit azonnal észre lehet venni a régihez képest, hogy az autó lényegesen csendesebb, és jobban megy. Nem tűnik soknak a tíz LE különbség, mégis ég és föld a két autó. Fogyasztása sem nőtt meg, hasonlóan átlagosan 7,5 literrel lehet vele járni.

Van azért fájó pont néhány. Egyszerűen érthetetlen számomra, hogy a gyártó miért vesz ki jól bevált kényelmi dolgokat az újabb modellből. A régi Outlander kétfelé nyíló hátsó ajtaja a lehatható alsó résszel zseniális volt, használható, kényelmes. Ezt teljesen megszüntették. A tetőkorlátot a Zafirából ismert tetősín váltotta fel, ami azt eredményezi, hogy speciálisabb (drágább) tetőtartót lehet csak rászerelni. Megszűnt a középkonzol feletti felnyitható tárolórekesz, és az anyósülés előtti kesztyűtartó is megfeleződött. A középső könyöklő osztott tárolója is így járt a fejlesztés folyamán, oszthatóból egyben nyíló maradt. Eltűnt a szemüvegtartó is a fej fölü. A négy automata ablakból már csak a vezetőoldali első automata a többit nyomva kell tartani folyamatosan, hogy mozgásban maradjon. Érthetetlen számomra, hogy miért kell a külső tükröknek minden ajtózárás alkalmával ki illetve be csukódniuk. Az előző modellben ezt a távirányítón lévő dupla gombnyomással szabályozhattam.

Ezek az apróságok bosszantóak, de persze vannak azért jó dolgok is. A hátsó ülések variálhatósága, a harmadik üléssor profibb nyitás-zárása, a profi tolatókamera, a start-stop rendszer, az automata ablaktörlő. Szebb, modernebb a belső, mondjuk ez egy új modellnél nem annyira nagy érdem.

Összességében az egy év alatt megszoktam az autót, kellemes nagy családi batár, kényelmesebb, jobban kialakított hét személyes lehetőséggel. Továbbra is nagyon jó fogyasztással. Kevés van még belőle, sokan megnézik, mutatós.

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Kecskemét, Nissan Hovány (Mitsu szervíz is)

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2013
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Outlander Következő autója? X5
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Outlander 2012

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)