Kis fogyasztású hétszemélyes hátasló
Szöveges ítélet
Előző autóm is Outlander volt, ebből is leszűrhető, hogy elégedett voltam az elődjével, amit 3,5 évig hajtottam, és kb. 100.000 km-t tettem bele.Az új modell külseje megosztó, de két apró módosítással magam számára tetszővé varázsoltam a látványt.
Amit azonnal észre lehet venni a régihez képest, hogy az autó lényegesen csendesebb, és jobban megy. Nem tűnik soknak a tíz LE különbség, mégis ég és föld a két autó. Fogyasztása sem nőtt meg, hasonlóan átlagosan 7,5 literrel lehet vele járni.
Van azért fájó pont néhány. Egyszerűen érthetetlen számomra, hogy a gyártó miért vesz ki jól bevált kényelmi dolgokat az újabb modellből. A régi Outlander kétfelé nyíló hátsó ajtaja a lehatható alsó résszel zseniális volt, használható, kényelmes. Ezt teljesen megszüntették. A tetőkorlátot a Zafirából ismert tetősín váltotta fel, ami azt eredményezi, hogy speciálisabb (drágább) tetőtartót lehet csak rászerelni. Megszűnt a középkonzol feletti felnyitható tárolórekesz, és az anyósülés előtti kesztyűtartó is megfeleződött. A középső könyöklő osztott tárolója is így járt a fejlesztés folyamán, oszthatóból egyben nyíló maradt. Eltűnt a szemüvegtartó is a fej fölü. A négy automata ablakból már csak a vezetőoldali első automata a többit nyomva kell tartani folyamatosan, hogy mozgásban maradjon. Érthetetlen számomra, hogy miért kell a külső tükröknek minden ajtózárás alkalmával ki illetve be csukódniuk. Az előző modellben ezt a távirányítón lévő dupla gombnyomással szabályozhattam.
Ezek az apróságok bosszantóak, de persze vannak azért jó dolgok is. A hátsó ülések variálhatósága, a harmadik üléssor profibb nyitás-zárása, a profi tolatókamera, a start-stop rendszer, az automata ablaktörlő. Szebb, modernebb a belső, mondjuk ez egy új modellnél nem annyira nagy érdem.
Összességében az egy év alatt megszoktam az autót, kellemes nagy családi batár, kényelmesebb, jobban kialakított hét személyes lehetőséggel. Továbbra is nagyon jó fogyasztással. Kevés van még belőle, sokan megnézik, mutatós.
Hibalista
- Még semmi
Ide hordtam szervizbe
Kecskemét, Nissan Hovány (Mitsu szervíz is)
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Outlander | Következő autója? | X5 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
