A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Outlander (2007-2012)

Outlander 2.0 D.I.D. 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Kényelmes túrabakancs

Szöveges ítélet

Az új autóm vásárlása előtt tájékozódtam mik a lehetőségeim, a szempontok: magas építésű, lehetőleg kapcsolható négy kerék hajtással, diesel motor,egy alsó-középkategóriás autó utas-, és csomagterétől nagyobb helykínálat, 10 milla alatti ár.
Első körben a Toyota Rav 4-es és a Ford Kuga esett ki a rostán, mivel bár nagyon formásak, és jók is , sokkal kisebbek mind az utastérben, mind a csomagtartóban az általam elképzeltnél.A Honda CRV a fura kereskedői hozzáállásnak(csak akkor adnak lehetőséget a kipróbálásra, ha megígérem, hogy megveszem) és a gagyi belterének köszönhetően hullott ki.A Nissan X-trail volt még ami nagyon tetszett,és méretileg megfelelt volna, de néhány dolog el vette a kedvemet: a rossz tapasztalatok a Renault diesel motorjaival, és az összeszerelés helye(Szentpétervár)miatti előítéleteim.
Maradt az Outlander.
Hogy miért is ez maradt, és az első ezer km tapasztalatai:
Az új modell tavaszi megjelenése folytán nagyon kedvező áron tudtam hozzájutni egy csaknem fullosan felszerelt kifutó modellhez(bőr belső, elektromos állítású, fűthető ülés, kiváló 6 CD-s HIFi, kékfog-os hangvezérléses telefonálási lehetőség, napfénytető, xenon.)
A vezető ülés ülőlap dönthetőségének köszönhetően, szenzációsan kényelmesre lehet beállítani a vezetési pozíciót(hasonlót csak a jóval 10 milla feletti prémium márkáknál láttam)Egy memóriával kiegészítve már a tökéletesség határát súrolnánk.
A második üléssor egy gombnyomásra összecsukódik, nagyon hasznos, hogy nem kell sokat matatni vele egy nagyobb bevásárlás alkalmával.
A harmadik üléssor nagyon egyszerűen kinyitható, de ide kizárólag a gyereket lehet ültetni, esetleg az anyóst:)
Az én autóban VW-től származó motor ketyeg.Mint a tesztekben is olvasható hidegen valóban hangos, jellegzetesen kerregő hangja van, viszont ha bemelegszik teljesen kellemes, csak épp annyira hallani, hogy tudja az ember nem villamossal megy:)
A menetdinamikája nem egy versenyautóé, de ha nem rest az ember használni a 6 gangos váltót, azért lehet vele haladni.Kb 2000 és 3500 fordulat körül tartva még élvezetesnek is mondhatjuk, például annak is köszönhetően, hogy a kasztni nagyon stabil, egy szerpentinen sem billeg kamion-fülke módjára,persze nem feledve, hogy azért ez mégiscsak egy magas építésű autó.
A kuplung igényel némi megszokást, hisz elég kemény, és viszonylag "lent" fog, ezért írhatták a teszteben hogy "lefulladós"
Egy átlagautós pár nap alatt megszokja, semmi gond vele.
A fogyasztása, nagyon vegyes használat mellett úgy 8 liter/100km, viszont érdekes, hogy a fedélzeti sz.gép sokkal többet mutat.
A sok tároló rekesz ellenére negatívum, hogy pl. egy használt rágó tárolására alkalmas zárt "szemetes" nincs.
Az összkerék hajtását sikerült kipróbálnom a friss 30cm-es hóban, majd letaposott"majdnemjégen"is. Automata állásban tartva észrevétlenül dolgozik a 4 kerék hajtás, csak azt tapasztalni, hogy megy az íven, mintha zsinóron húznák.Persze mindezt nem a gyári nyári gumival...
Hibáról, szerviz tapasztalatokról egyelőre nem tudok beszámolni, később talán majd kiegészítem!

Hibalista

- Egyenlőre semmi

Ide hordtam szervizbe

Nullszerviz: Emil Frey

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 316i Következő autója? GT5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Outlander 2007 (2007)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)