Tökéletes komprumisszum
Szöveges ítélet
Négy éve élek külföldön és ez a harmadik autóm.Mivel futárként dolgozom,saját autóval, így igencsak kopnak alattam a készülékek.Az első egy punto volt,az kb 6hónapig bírta. Arra tökéletes volt,hogy pár hónap alatt kezdő autószerelővé képezzem magam és hogy egy életre az agyamba égjen,hogy meneküljek ha olasz verdát látok. A második egy ugyancsak jó hírnévnek örvendő autó, egy 307es.Mondanom sem kell, hogy többé már nem tartok egy kuplungcserének egyedül nekiállni,bár a kis Peugeot sürű bütykölésekkel majd két évig húzta. A korábbi tapasztalatokkal a hátammögött úgy döntöttem,hogy megpróbálkozom valami komolyabbal,amiben nem mennek gallyra háromhavonta a stabikarok meg mindenféle szilentek.Olyasmire vágytam ami teljesítményre sportos, mégis magában hordozza a crossoverek néhány jegyét.Számomra fontos volt,hogy erős legyen és kényelmes, valamint hogy olcsó legyen tankolni.Így esett a választásom a Mitsubishire.Egy valódi fellélegzés a korábbi autók után!Mivel gyárilag benne van a gáz ( 10-12 liter közt eljárok vele, vegyes viszonyok közöt) így gyakorlatolag olcsóbb tankolni mint az 1.2es puntot volt, nem beszélve arról,hogy összehasonlíthatatlanul kényelmesebb a legtöbb verdánál amit korábban vezettem.A teljesítményével elégedett vagyok,bár ha igazán meg akarok lódulni,akkor visszaváltok benzinre.A kanyarokban a négykerék meghajtásnak köszönhetően úgy viselkedik,mint ha sínen mozogna.A fékek hibátlanok, éles helyzetekben is hihetetlen lassulást produkálnak a stabilitás elvesztése nélkül.Hosszabb úton is voltunk már vele és örömmel tapasztaltam,hogy mikor először szálltam ki kb 5óra folyamatos vezetés után,semmilyen tagom nem volt különösebben elgémberedve.Az autómata váltó jól kapcsol,oda-vissza,bár a gázt picit vissza kell engedni,ha igazán gyors váltásra van szükség.A beltér kialakítása igényes,prémium érzetet kelt.Szeretem a két napfénytetőt és a nagy üvegfelületeket.A bőr varrása szép, az autóhifi egy fejegység csere után hibátlanul szól.Mindent összevetve nagyon szeretem és ha majd elöregszik, minden bizonnyal egy fiatalabb rokonára fogom cserélni!
Hibalista
- Az LPG rendszer nyomás-szenzora romlott el (pontosabban ezzel a hibával vettem) -
Ide hordtam szervizbe
A szervizelést egy vidéki autógáz szerelő végezte, kb 40e HUF volt alkatrésszel együtt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 307 | Következő autója? | Outlander |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
