A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Outlander (2003-2006)

Outlander 2.4 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hideg luxus

Szöveges ítélet

Még soha nem volt SUV-om, a divathullám vidékre is elért, úgyhogy vettem egyet használtan. Tetszik benne, hogy elég egyedi autó, nem jön szembe 100 naponta. A hátsó üvegek sötétítettek, az orra kidomborodik, ez erőt sugároz az autónak, nem nagyon kell az elsőbséget bizonygatni az utakon. A 2.4-es motor pont megfelelő. Induláskor nyomatékos (bár kissé idegesen viselkedik 1-esben), autópálya tempónál kb. 3600-at forog a motor, így a zaj nem nagyobb, mint egy középkategóriás limuzinban. Ez kb 150-ig van így, utána rohamosan növekszik a zajszint, bár még így sem zavaró. Érdekes, hogy a motor ilyenkor kezdi megmutatni, mire is képes valójában, 160-nál még határozottan gyorsít -sokkal gyorsabban nem mentem vele, bár szerintem 200-ig simán vinné a kocsit.
A fogyasztása egész elviselhető. 9.5 liter alá soha nem sikerült vinni, de 11 fölé sem. Egy ekkora benzines autótól ilyen menetteljesítmények mellett szerintem teljesen elfogadható adat.
Hátránynak talán a kényelmet tudnám felhozni. Egyrészt a rugózása olyan feszes, mint egy sportkocsinak -minden úthibát jelez az autó, az ember szinte összeszorítja a hátsóját (cserébe viszont nem dűlöngél, nagy a kanyarsebesség). Másrészt a belső anyaghasználat nem az európai szemmel elvártat hozza. Hiába a csúcsfelszereletség (automata klíma, bőr belső), a műszerfal kopogós műanyagból készült, a fedélzeti számítógépet csak a kmóránál lehet kezelni (kissé balesetveszélyes, mert ha oda nyúlkálok nem tudom a kormányt elfordítani), az indexkart pedig mintha egy swiftból hozták volna-nagyon olcsó benyomást kelt, bár hibátlanul működik. Mindez engem nem zavar, mert egy alsó-középkategóriás autó áráért vettem (3.7 MFt 4 évesen), de újonnan, közel 8 millióért valószínű nem vettem volna meg.

Hibalista

- Még nem romlott el rajta semmi, a kötelező szervízhez magam szereztem be az anyagokat, magán szervíz végezte a cseréket

Ide hordtam szervizbe

A nyíregyházi Mitsubishi szervízben az állapotfelmérés fogalmát nem ismerik, a semmiért húztak le rólam 15e. Ft-ot, többet nem mennék oda.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Megane Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Outlander 2003 (2004)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)