EVO reinkarnáció skizofrén menedzsereknek
Szöveges ítélet
Elöljároban meg kell említenem, hogy egy Volvo S80-at adtam le érte és van még egy Honda Prelude. Tehát ez a két autó képezi az összehasonlítási alapot.
A csere f? oka az S80 rettenetes megbízhatatlansága és totál irreális szervízköltségei voltak. Sokat keresgéltem, de az biztos volt, hogy japán autót veszek és hogy újat. Igazából kombit vagy kisbuszt szerettem volna, mert 3 gyerek csépeli a hátsó traktust. Ezekután találkoztam össze az Outlanderrel. A pofája fogott meg. Mondjuk ez abszolút izlés kérdése, de nekem egyszer?en gyönyör?. Agresszív mégis stílusa van. Az els?, amit megláttam egy Turbó volt. Ez az igazán szép. Kipróbáltunk egy 2.4-es autómatásat (az asszony szereti az autómatákat) de döbbenetesen gyengének tünt. A három literes soros hathengeres benzinmotor után olyan gyenge volt mint egy kehes igásló az epsoni derbin. Szóval maradt a Turbó. Kicsit szkeptikus voltam (2l) de mikor kipróbáltam teljesen leny?gözött. Annyira meggy?z?, annyira karakteres és vad, hogy alig akartam kiszállni. A turbó akkorát lök rajta ha beindul, hogy még a halvér? úrvezet?knek is vigyorba torzul az arca. A váltó pontos, de határozottan kell kezelni. A kuplunk is inkább férfias. Ennek ellenére lehet vele kényelmesen és szelíden is menni. Csak minek :)))
A bels? tér éppen az ellentéte a volvónak. Nincs ezer gom, tekerenty?, hanem kifejezetten puritán. Mégis megvan minden. Kicsit hiányzott a zsúfoltság a középkonzolon de megszoktam és lassan már jobban is tetszik. Az anyagok igényesek, semmi csörgés zörgés. A hozzáadott rádióval mondjuk elbíbel?dtem, mert nem kézenfekv?, hogyan kell kikapcsolni a bolhacirkuszt (demo mód) de végül sikerült.
A futóm? nagyon rendbenvan. Semmi kompromisszumot nem kell kötni a "normál", nem magasított autóhoz képest. Persze nem egy prelude, de ezt nem is várhatja senki. Finoman alulkormányzott kanyarban. Szépen és minden hiszti nélkül csúszik meg, kézbentartható. Viszont a kanyarban a gázzal finoman kell bánni, mert a turbólyuk elmúltával hirtelen jön a nyomaték. Aki nem ismeri az autót azt ez belezavarhatja az élvezkedésbe. De. DE!! Az ilyen "élvezkedésnek" ára van. A minap volt egy utam münchenb?l bambergbe. (kb 230km) Csaknem végig kitün? három sávos autópálya sebességkorlátozás nélkül. Induláskor telitank, minden lenulláz....
Érkezéskor, annak ellenére, hogy 200 fölött nem mentem (azért még elég új a baba) az átlagfogyasztás 22,7l (!!!) Gyakorlatilag üres a tank.
Normális nem túl sportos vezetés mellett vegyes használatban nekem 12l alatt nem sikerült fogyasztani, de az asszony sem tud 10l alá menni. És ez azt jelenti, hogy 400km a max, amit a pánikszer? csipogás és lámpázás elött meg lehet tenni egy teli tankal. Ez kevés. (F?leg, a sietsz és a 400 alig több mint 200)
Ehez hozzáteszem, hogy a tankolható benzin: 98+.
Összefoglalva:
Egy kitün?, nagyon karakteres autó. Nem terepre, de "kültelekre" nagyon kényelmes és használható.
Gyors, mint a mérgezett egér.
De ennek az árát a benzinkútnál meg kell fizetni.
Ajánlom mindenkinek, aki nem csak megvenni, de fenntartani is tudja és szereti a benzinkutakat :)
Hibalista
- Semmi. Csak a rádióval szívtam.
Ide hordtam szervizbe
Ismaning németo. ahol vettem
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | S80 3.0i Automata | Következő autója? | Impreza vagy EVO. Ha megérjük :) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
