A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Outlander (2003-2006)

Outlander 2.0 Turbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Észrevétlen büntet?

Szöveges ítélet

Ezt megel?z?en is Outlanderem volt, csak az turbó nélküli sima kétliteres. Szerettem, csak hát szegénykém gyenge volt, mint a harmat. 136 paci és kétszáz alatti nyomaték. Hosszabb utazásoknál 3-4 utassal már szenvedni kellett egy komolyabb el?zés sikeres abszolválásához. A forma ugye tök szubjektív dolog mindenki számára, így err?l nem is kivánok sokat mondani, nekem tetszett az el?dje is, a Turbo még jobban. So: az ötvenezres szerviznél láttam meg a Turbós verzsönt a szalonban, ránéztem az árcédulára (8,2millió), majd az autó alapfelszereltségét tartalmazó listára és azzal a lendülettel le is foglalóztam. Mióta átvettem nem gy?zök csodálkozni, hihetetlen hogy egy szimpla 0.5 baron üzemel? turbó mit képes m?velni egy autóval. A gyári gyorsulást is meghazudtolva 7.5 alatt százon van a gép, a hazai autópark 85 százalékát lehet büntetni vele, városban, pályán, terepen. Turbólyuk mint olyan nem létezik, igaz egy picit alacsonyabb fordulaton is magához térhetne a turbó, nekem 2500-as magasságban indul el a nyomatékzuhatag (max303nm) és 6000-ig nem is nagyon gyengül. Igaz addigra már senki sincs mögötted. Fékek nagyon jók, rugózás egy picit kemény, de a sportosságnak (17-es felnik, ültetett kasztni) ez az ára. Az összkerékhajtás gyors és bolondbiztos, nekem még padlógáznál sem sikerült megmozdítani a hátulját, ami nagy szó egy esp és kipörgésgátló nélküli autóban. A legjobban mégis az tetszik benne, hogy a sok németautós sznob észresem vesz, hiszen ez az autó nekik csak egy kis szar városi 4x4-es, csak akkor lep?dnek meg, amikor levillantás után nem húzódom le hanem intenzíven távolodom. Jártam már így Audissal, BMW-sel is. Figyelem ?ket a visszapillantóban, ahogy a lábuk szinte már kilóg a kocsiból annyira tapossák a gázpedált. :-))) Egyel?re az els? 15ezret belerakom szépen szabályszer?en, majd viszem egy kis tuningra, na persze semmi komolyra. Kizárólag Mitsubihikkel foglalkozó tuningmester barátom szerint a turbónyomás két tizedes megemelése 240 lóer?t (a gyári 202 helyett) és 370-390 Nm nyomatékot (a gyári 303 helyett) fog jelenti. Ez pedig megesem kottyan egy olyan autónak, amiben az EVO sorozat motorja dolgozik. Ezzel a teljesítménnyel pedig már igazi büntet? darab lehet a kicsike.

Hibalista

- A gyárilag beállított fényszórmagasságot kellett utólag korrigáltatni a szervizzel, egyébként semmi.

Ide hordtam szervizbe

Mitsubishi, III. ker Zay utca.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Outlander 2.0 Következő autója? Mitsubishi Pajero vagy Subaru Tribeca
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Outlander 2003 (2004)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)