Észrevétlen büntet?
Szöveges ítélet
Ezt megel?z?en is Outlanderem volt, csak az turbó nélküli sima kétliteres. Szerettem, csak hát szegénykém gyenge volt, mint a harmat. 136 paci és kétszáz alatti nyomaték. Hosszabb utazásoknál 3-4 utassal már szenvedni kellett egy komolyabb el?zés sikeres abszolválásához. A forma ugye tök szubjektív dolog mindenki számára, így err?l nem is kivánok sokat mondani, nekem tetszett az el?dje is, a Turbo még jobban. So: az ötvenezres szerviznél láttam meg a Turbós verzsönt a szalonban, ránéztem az árcédulára (8,2millió), majd az autó alapfelszereltségét tartalmazó listára és azzal a lendülettel le is foglalóztam. Mióta átvettem nem gy?zök csodálkozni, hihetetlen hogy egy szimpla 0.5 baron üzemel? turbó mit képes m?velni egy autóval. A gyári gyorsulást is meghazudtolva 7.5 alatt százon van a gép, a hazai autópark 85 százalékát lehet büntetni vele, városban, pályán, terepen. Turbólyuk mint olyan nem létezik, igaz egy picit alacsonyabb fordulaton is magához térhetne a turbó, nekem 2500-as magasságban indul el a nyomatékzuhatag (max303nm) és 6000-ig nem is nagyon gyengül. Igaz addigra már senki sincs mögötted. Fékek nagyon jók, rugózás egy picit kemény, de a sportosságnak (17-es felnik, ültetett kasztni) ez az ára. Az összkerékhajtás gyors és bolondbiztos, nekem még padlógáznál sem sikerült megmozdítani a hátulját, ami nagy szó egy esp és kipörgésgátló nélküli autóban. A legjobban mégis az tetszik benne, hogy a sok németautós sznob észresem vesz, hiszen ez az autó nekik csak egy kis szar városi 4x4-es, csak akkor lep?dnek meg, amikor levillantás után nem húzódom le hanem intenzíven távolodom. Jártam már így Audissal, BMW-sel is. Figyelem ?ket a visszapillantóban, ahogy a lábuk szinte már kilóg a kocsiból annyira tapossák a gázpedált. :-))) Egyel?re az els? 15ezret belerakom szépen szabályszer?en, majd viszem egy kis tuningra, na persze semmi komolyra. Kizárólag Mitsubihikkel foglalkozó tuningmester barátom szerint a turbónyomás két tizedes megemelése 240 lóer?t (a gyári 202 helyett) és 370-390 Nm nyomatékot (a gyári 303 helyett) fog jelenti. Ez pedig megesem kottyan egy olyan autónak, amiben az EVO sorozat motorja dolgozik. Ezzel a teljesítménnyel pedig már igazi büntet? darab lehet a kicsike.
Hibalista
- A gyárilag beállított fényszórmagasságot kellett utólag korrigáltatni a szervizzel, egyébként semmi.
Ide hordtam szervizbe
Mitsubishi, III. ker Zay utca.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | Outlander 2.0 | Következő autója? | Mitsubishi Pajero vagy Subaru Tribeca |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
