A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer 1.8 Invite 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép szomjas szárnyas

Szöveges ítélet

Nekem szerencsém volt az 1.8-as Lancerrel, mert Szegeden pont sikerült egy tesztautót kifognom. Végül is 2500 km-rel hoztuk el, meglehetősen gyors ügyintézés után (usque másfél hét alatt lement minden intéznivaló). Az autó külseje már az első pillanattól kezdve tetszett, ennek a konkrét járműnek pedig mindenféle extrafelszereltségei is vannak, szárny, kipufogóvég, meg ilyen világi dolgok. Belseje is jól néz ki a bézs huzattal, amit (eddigi tapasztalataim alapján) viszonylag könnyű tisztán tartani. Vagy ismét tisztává tenni. De majd ez még kiderül... Mivel nem vagyok kistermetű, ezért fontos volt, hogy beleférjek (-jünk, a párom is magas), de ennek a kívánalomnak megfelel, az ülést se kell teljesen hátratolnom, így mögém is be lehet ülni valakinek. A sokak által elpanaszolt kartámasz nekem jó, a korábbi autómban (Passat) utáltam, mert belelógott a váltóba, ebben még néha rá is tehénkedek, tehát nekem nem rossz. Kistermetűek hátrányban.
A felszereltségre nem panaszkodhatom, ami nekem kell, az igazából benne van, talán egy tolatóradar még jól jött volna, de az nincs. A ködlámpához mindenképpen ragaszkodtam, sikerült olyat találni, amibe belerakták. Hurrá. A fedélzeti kezelőgombja teljesen hülye helyen van, nekem legalábbis. A hang jól szól, meg vagyok elégedve vele, pedig ez nem a fosgate, csak az alap. A kijelző valóban nem látszik tökéletesen, de ennél nagyobb bajom ne legyen a következő 400 évben. Szerény javaslat: hallgassunk olyat, amirő tudjuk, hogy micsoda, így nem kell a kijelzőt nézegetni. Van benne tempomat, amivel korábban nem találkoztam még, de az is elég hasznos tud lenni. a bluetooth-os telefonkihangosítás is jó, bár mire sikerült belediktálnom a legfontosabb telefonszámokat, majdnem kinőttem a nadrágomat. Az viszont kifejezetten idegesít, hogy ha indulás után először bekapcsolom és hívni akarok valakit, akkor mindenképpen számot kér, s ki-, majd ismét be kell kapcsolnom, hogy nevet adhassak meg neki, akit tárcsáz. Ja, és ha hívok valakit a telefonról (tehát nem a bediktált számok közül), akkor egy ideig eltart, míg átkapcsol, a hívott fél erre általában ideges hallózással reagál, én meg magyarázkodhatok, hogy az autó miatt van.
Vezetési élmény és menetteljesítmények terén szokni kell(ett). Alapvetően a dízelmotorhoz voltam szokva (a saját korábbi és a család általam alkalmanként használt más autói is azok). Hát ez nem az. Ráadásul a Passatban 6-os váltó volt, ebben csak 5-ös. Arra viszonylag hamar rájöttem, hogy 80-nál ötödikben előzni nem egy főnyeremény. Itt vissza kell váltogatni, egyébként elég pörgős kis motorja van. Picit nekem hangosnak tűnik mondjuk autópályás használatnál (igen, a dízel Passat után is). Erőnek végül is nincs híján, a 143 paci viszi is szépen. Nagyon ütlegelve nincsen a ménes, egyébként se vagyok az a nyomjukmintahülye fajta, meg még csak nagyon új a drága, edződnie nem árt kicsit. Ami pedig a legkevésbé tetszik benne: szeret szürcsölni. Bízom benne, hogy majd beáll a fogyasztása egy optimális(abb) értékre, egyelőre 7,5-8 liter körül mocorog, ami a Passat 5,5-je után nekem sok, akkor is, ha tudom, hogy a benzines nem annyit eszik, mint a dízel. Stabil 7-tel már kiegyeznék...
Összességében elég jó kis darab ez. Remélem, nemcsak a külső megjelenése lesz nagy attrakció, hanem a belső tartalom, megbízhatóság mind felnőnek majd a kocsi esztétikájához. Mert az bizony van neki: igencsak megnézegetik, dicsérgetik, sokszor látom, hogy vadidegenek körülállják. Elég sokat megyek vele, sokfelé járok, de úgy látom, tetszik a népnek. Magamban jókat szoktam ezen mulatni, mert bár túlzottan nem érdekel mások tetszésnyilvánítása, de csak jobb egy olyan autót vezetni, amitől nem a hányás kapja el a jónépet.
To be continued, majd ha lesznek további tapasztalataim, pl. szervízről, egyéb költségekről, több km-ről, meg ilyenekről.
Azóta további jópár ezer km beleszaladt a drágába, megvolt az első kötelező szervíz is. Semmi baj nincs vele, a fogyasztása nem autópályán használva már kicsit kedvezőbben alakul, általában sikerül 7 liter körülre kihozni, gondolom összecsiszolódtunk. Autópályán azért bekéri a naftát elég rendesen. Bízom a benzinár további csökkenésében. Összességében még mindig jó, elégedett vagyok vele.

Azóta tovább megy a verkli, jó kis szorgalmas munkaautó ez. Sajnos volt egy törése januárban, mivel sikerült összegyűjtenem egy elkóborolt ebet, ami kissé átrendezte az elejét. Persze minden csere, így aztán mehet tovább. Motorikusan szerencsére semmi sem sérült, sőt a kasztni sem nagyon, a hűtők hajlottak meg, így aztán a javítás elég szép összegre sikeredett, de még jó, hogy feltalálták a casco-t... Az autópályás használat továbbra is benzinzabáló szörnyeteggé teszi az autót, amit meg is értenék, ha őrült módjára száguldoznék vele, de már a 130 is rendkívül megszomjaztatja. Nem autópályán keveset eszik (ahhoz képest), általában sikerül 7 alá lebirkózni.
Megbízhatósága továbbra is példás, mondjuk ez így is maradjon, mert sokat kell bírnia futásteljesítményben.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Hovány Békéscsaba

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

TOP Autómobil Miskolc

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 2500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat PdTDi Következő autója? egyelőre marad
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)