A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer 1.5 Invite 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyomokban EVO-t tartalmaz? (spoiler: nem :))

Szöveges ítélet

Az autót második autónak vettük, alapvetően a feleségem és 3 éves gyermekünk biztonságos fuvarozása volt a cél, javarészt az agglomerációban és Budapesten, néha belföldi hosszabb utakon. Elöljáróban annyit, hogy bár japán autókat (nagyon) kedvelő vagyok, de ettől még nem lesz elfogulatlan az értékelés.

Motor:

1.5 benzin, az alap kivitel, 109 lóerő. Ettől sokat nem kell várni, így nem is vártam - viszont ezt legalább sikerült felülmúlnia. Sportosnak nem mondható nyilván, de hétköznapi közlekedésre bőven elég, autópályás előzésnél sem jön zavarba feltétlenül, persze attól függ mennyivel mennek előtted... :) 1 év és kb. 10-12ezer km után semmi hibát nem tapasztaltam, motor száraz, kapja az olajat meg a törődést és kb. ennyi. Bár alkatrészt még nem kellett venni hozzá csak a kopókat, de azok ára nem volt vészes, ebből következően valószínűleg a többi alkatrész sem horror. A motor viszont akkor kel életre, amikor megjön a hang: 4-5000 körül. Nem kell félteni, 6000-ig gond nélkül elforog, 6500-nál pirul, tiltásig még nem merészkedtem. Igazából klasszikus, szinte még régi vágású japán szívó karakter, bírja a fordulatot, nem muszáj túlzottan kímélni (persze ésszel). Utazótempónál épphogy van hangja, autópályán viszont sajnos 120 körül eléggé felerősödik a motorzaj. Szokni kell, főleg csendes autó után, de így 1 év elteltével már nem annyira feltűnő. Érdekes, hogy a 120-140 közötti tartományban bőg nagyon a motor, 140-től kicsit kisimul a hangja, de hát akkor már az Autobahn-on járunk ugye.

Külcsín:

Hatchback-et vettünk, először nem annyira tetszett a boyracerségre hajazó szárny miatt, de aztán megbarátkoztam vele, mert anélkül meg bután nézne ki a szilvaforma hátsó. Fehér, tehát ennél alapabb nincs. :) Viszont azon kevés autó közé tartozik aminek kifejezetten jól áll a fehér, egy fehér felnivel egész sportos lenne. A forma amúgy a mai napig megállja a helyét, szemből pedig a még most is kifejezetten kívánatos. Időtállóra sikerült, 5 év múlva sem fog kilógni az utcaképből.

Belső:

Kinézetre kissé puritán, de ami kell az a helyén van. Szerencsére minden gomb fizikai még, semmi érintőképernyő/felület. Az anyaghasználat közepes, de ez egy középkategóriás autó, hozza az elvárást. A fényes műanyagok kicsit sérülékenyek, könnyen karcolódnak, kormány közepesen mattul. A kárpitok kissé hajlamosak kopni, 10 évesen már látszik a használat nyoma azért. A hifi egész korrekt, van némi basszus is, kormányról is vezérelhető. Ami nem tetszik, az maga az ülés formája. Nem találok benne 1 éve deréktámaszt, de még mindig kitartóan keresem, mert nem hiszem el, hogy nincs. :) Sajnos hosszabb utaknál az ülőlap is kicsit kényelmetlen (kemény), valamint a háttámla a már említett deréktámasz hiányában nagyon nem jó a hátnak. Gyakorlatilag előre hajlott gerinccel kell ülni, vagy az ülést úgy hátra hajtani, hogy már inkább feküdjünk. Egyik sem túl jó vezetési pozíció.

A helykínálat viszont szuper, embernek és csomagnak egyaránt: 360L körül van a csomagtartó, kisebb családnak belföldre elég, jól pakolható, van egy süllyesztett kis rekesz is alul. A lábtér is teljesen jó. Érdekes, hogy a 8gen Honda Accord-omhoz képest hátul több a hely, pedig annak 5 centivel nagyobb a tengelytávja. Magam mögé (183 cm) simán beülök kényelmesen.

Végítélet:

Nagyon beváltotta a hozzá fűzött reményeket: egy olcsó, aránylag olcsón fenntartható és nem túl szervizigényes kis rohangálós autó, ami még a klasszikus japán értékeket hordozza. Második autónak hibátlan, de amúgy sem rossz vétel. EVO már sosem lesz, valószínűleg már Lancer sem, úgyhogy örülök, hogy még el tudtam csípni egy klasszikus modell utolsó sorozatának egy darabját. :)

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelőm, évek óta hozzá viszem a család autóit.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 153000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? H2SO4
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)