A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer 1.5 inform 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Micsu

Szöveges ítélet

5000 km után:
(Eddig kicsit bő lére eresztettem, most megpróbálom tömöríteni az infókat:)



+ 1.5 "fapad". Klasszikus sedan forma, de modern design. Nekem nem annyira sportos, inkább masszív benyomást kelt. Belülről ugyanezt érezni.
+ Utastér mérete rendben. (Jobb-egynél nem nagy a lábtér de láttam már kisebbet a kategóriában)
+ Hátul a könyöklő szuper, háttámla rendesen döntött, fejtér épp elég.
+ Vezetőülés hosszu távon sem töri ki a derekam.
+ Kezelőszervek, kapcsolók, minden a helyén, nem kell tanulni egyből egy! Egyszerű de tökéletes a 3 tekerenytű a klímához. Rádió kezelése is pofonegyszerű. + Műszerek sztem szépek, este nagyon jól néznek ki az órák, fényerő könnyen állítható.
+ Kormányszervó tökéletes
+ A négy ablakemelő korrekt, manuál klíma full elég. Párátlanításhoz klímát sem kell használni, elég a sima meleg levegő fújás
+ Fogyasztás igen jó! 6.5 körül az átlag, hozza a gyári értéket (általában nyugisan vezetek!) Városban 5-8, országúton 5-6, pályán 7-7.5
+ 7 légzsák korrekt!
+ Biztosításoknál előny az 1499cm3, ha pl a szokásos 1.6 lenne az alapmotor, egy kategóriával feljebb kerülne.
+ hifivel meg vagyok elégedve, cd, rádió, mp3 cd, aux-on keresztül külső zenelejátszó, szóval minden ami kell


+- Computer kijelzi ami manapság elvárható, csak kicsit sokat kell nyomkodni, szinte minden külön oldalon van. A tank végén tul hamar átvált riasztásba hogy menj tankolni, és ilyenkor fogalmad sincs már hogy mennyi nafta lehet benne mert nem ir ki semmit. Egyébként ugy saccolom hogy ilyenkor még 6-7 liter benzin lehet benne, mert 52 liter körül szokott belemenni (elvileg 59 literes a tank)
+- Csomagtartó nem nagy a kategóriában de el lehet férni okos pakolással, 400 lityi. Kiképzése 15-20 évvel ezelőtti színvonal...kb régi swiftet idézi. Semmi tároló dobozka, a szükségkerék felett furnérlap, azon egy gagyi szövet.
+- 1.5 motor jól mozgatja a kocsit, nem sportjárgány, egy jó átlag. Benzineshez "méltóan" 2000 alatt semmi, 2500-3000 között gyorsulgatgat, 3-4000 között tartva életre kel! Városba és országútra teljesen elég az ereje, pályán nem leszel király vele de a 130-at könnyedén tartja. Autópályán vissza kell rakni 4 be előzéshez, országúton ha necesebb akkor 3-as
+- futóműtől nem ájulsz el, de átlagos közlekedéshez megfelelő. Élményautózásra nem való az 1.5 emiatt



- Vezetőülésben nehezen találod a helyed, a konyoklok rossz helyen, "ablakpárkány" magasan...
- Váltó: 1-2-höz erő kell, 3. seb. két klattyanáson keresztül megy be, ha elmélázva váltasz néha megijedsz hogy üresben maradt, R szokott reccsenni :(
- Kilátás elsőre szokatlanul szűk. Az emelkedő övvonal (mai dizájn) miatt nehéz érezni a kocsit, hátulját sansztalan látni és érezni, tolatóradar kell.
- Kortársaihoz képest nem halk a kocsi, pedig ez már 2009-es modell amiben elvileg növelték a zajszűrést..hát nem tudom, még így sem szuper. 3-3500 fordulat környékén sokszor rendesen búg...valószínűleg a motor és kipufogó rendszer együtt tehet róla. (előzéskor jólesik hallani a motort, de pályán 2 óráig már zavaró)
- Műanyagok elég kényesek, karcolódnak. Szerencsére az ajtókra jutott kárpitszerűség is, de azokon is meglátszik ha hozzáérsz, mintha egyből koszolódna. Beltéri anyagok általában véve rosszak. Műszerfal közepe a rádió körül és az ezust csík reccseg ha hozzányúls. A középkonzol fionoman elkezdett recsegni, ropogni amikor lehul vagy melegeszik. Nincs mit szépíteni, a beltéri anyagokon durván spóroltak.
- 205/60 R16 Egy szett normális gumi 100ezer körül...



Összességében egy jól használható szerethető, átlagos új autó, sok + de sok -, igazi japán. Ara (4m) korrekt a piacon. Az 5-6-7 milliós verzióknál már nem biztos hogy elnézném a spórolós részleteket. Jól néz ki, szeretem :)

Hibalista

- Egyelőre semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? elektromos? hidrogéncellás? hibrid?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)